Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ξένια Παπαμιχαήλ | 5 Μαΐου 2020, 11:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διδάσκω 12 χρόνια στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ως ΠΕ 78 έχω διδάξει πολλά αντικείμενα... οικιακή οικονομία, διάφορες ιστορίες σε γυμνάσιο και λύκειο κλπ. Η φετινή χρονιά και η διδασκαλία της κοινωνιολογίας ήταν η πιο ενδιαφέρουσα διδακτική εμπειρία που είχα. Πολλά από τα παιδιά επίσης ήταν ενθουσιασμένα με το συγκεκριμένο μάθημα, γιατί επιτέλους μπορούσαν να μιλήσουν και να ρωτήσουν και να συζητήσουν για θέματα της κοινωνίας στην οποία ζουν. Και ναι, επειδή το έχω ξαναδιδάξει πολλές φορές το μάθημα τα προηγούμενα χρόνια, πρέπει να παραμείνει πανελλαδικώς εξεταζόμενο, γιατί έχει τελείως άλλο βάρος. Είναι μάθημα απαραίτητο για τον σύγχρονο πολίτη, απαραίτητο για τις μετέπειτα σπουδές τόσων παιδιών σε πάρα πολλές σχολές. Χρειάζεται να παραμείνει ως έχει!!!