• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία' | 5 Μαΐου 2020, 11:19

    Διαφωνώ με την παραπάνω πρόταση. Τι δεξιότητες στο νηπιαγωγείο...να δέσει τα κορδονια του; (Μακάρι να ήταν αυτό...) Οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί προσπαθούν να κάνουν καλά την δουλειά τους παρα τις δυσκολιες,έτσι και αλλιώς! Το ωρολογιο πρόγραμμα δεν έχει ανάγκη υποχρεωτικούς κύκλους πιλοτικων δράσεων τεχνολογίας και επιστήμης ( παιδιά πειραματοζωα), παρά διδαχή βιωματική αληθινών αρετών , χρήσιμες για την ζωή...Θα μπορούσε να ενισχυθεί ο κύκλος ΒΉΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΉ , ρωτήστε την εκπαιδευτική κοινότητα και μετά νομοθετήστε... Ο κόσμος- γονείς και εκπαιδευτικοι- έχουν αγανακτησει από τα πειράματα στον χώρο της παιδείας από όλους...σε όλες της βαθμίδες... Κάθε γονέας πια έχει την στοιχειώδη μόρφωση και ενημέρωση να κρίνει ο ίδιος, σύμφωνα με το παιδί του πάντα, ποτέ πρέπει να προβεί σε ενημέρωση σχετικά με την σεξουαλική διαπαιδαγωγηση για παράδειγμα.. Δημοι και Σύλλογοι γονέων και Κηδεμόνων διοργανώνουν πληθώρα διαλέξεων / ομιλιών που με την βοήθεια επιστημόνων, ενημερώνουν γονείς και κατά συνέπεια τα παιδιά....Θεωρείται πως αρκεί ο χρόνος για για την εκπαίδευση, για την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων, που περισσεύει για την ανάπτυξη πειραμάτων αυτήν την στιγμή; Το ήδη υπάρχον πρόγραμμα δέχεται επικρίσεις από γονείς και εκπαιδευτικούς για το πόσο επαρκές είναι ως προς την κάθε αυτού μάθηση και εκπαίδευση.Τα παιδιά δεν προλαβαίνουν να διδαχθούν γλώσσα και μαθηματικά! Οι δάσκαλοι προσπαθούν,μην τους προσθετε εμπόδια. Προβλήματα όπως: Σχολεία κοντεινερ, Ελλιπης καθαριότητα στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία, απουσία χώρου να γευματίζουν με ασφάλεια τα ολοήμερα, Χώρος δημιουργικού παιχνιδιού στα διαλείμματα με επιτραπέζια, Χώροι εκγυμβασης όταν βρέχει, κ.τ.λ σας λένε κατι;; Ευχαριστώ