Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αγγελική Δ. | 5 Μαΐου 2020, 11:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ απόλυτα με την επανεισαγωγή των Λατινικών στο λύκειο. Πώς είναι δυνατόν σε μια χωρα σαν την Ελλάδα, που αποτέλεσε πρότυπο κλασικής παιδείας, να απουσιάζει από τα σχολεία η λατινομάθεια; Η Ελλάδα δεν έχει μόνο αρχαιοελληνικό υπόβαθρο, αλλά και έντονο πολιτισμικό διάλογο με τη Ρώμη. Πώς ένας έφηβος που τελειώνει το λυκειο θα βγει από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση χωρίς να έχει διδαχθεί ποτέ Κικέρωνα, Σενέκα, βασικές ιστορικές γνώσεις για την εποχή του Ιουλίου Καίσαρα και του Οκταβιανού Αυγούστου, που άλλαξαν σε πολλούς τομείς το ρου της παγκόσμιας ιστορίας; Επιπρόσθετα, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η αξία των Λατινικών ως ξένης γλώσσας, που, όπως και άλλες, διευρύνει τους πνευματικούς ορίζοντες και οξύνει το νου. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, ότι αποτελεί τη βάση πολλών σύγχρονων γλωσσών, των λεγόμενων ΛΑΤΙΝΟγενών. Ωστόσο, ας μην εφησυχάζουμε, η επανεισαγωγή των Λατινικών στο λύκειο είναι ένα πρώτο βήμα, το επόμενο καθίσταται αναγκαίο να είναι η αναβάθμισή του.