Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αργύρης | 5 Μαΐου 2020, 11:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΘΕΜΑ Α - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ α)Απαραίτητο και γραπτώς εξεταζόμενο το μάθημα των Μαθηματικών σε όλες τις τάξεις(εκτός ίσως από την θεωρητική κατεύθυνση στην Γ' ΓΕΛ) β)Διαμόρφωση της ύλης και καλύτερη κατανομή αυτής (ξεκαθάρισμα στην Β' ΓΕΛ όπου τώρα οι μαθητές διδάσκονται Άγγεβρα, Γεωμετρία, Στατιστική και Μαθηματικά) γ) Διαμόρφωση προγραμμάτων σπουδών ανά τάξη με περικοπή και σωστότερη κατανομή της ύλης ώστε τελικά Διδακτέα και Εξεταστέα ύλη να συμπίπτουν. δ) Αναβάθμιση της Ευκλείδειας Γεωμετρίας με σωστότερη ίσως κατανομή σε περισσότερες τάξεις. ΘΕΜΑ Β - Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ/ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ α) 4 μαθήματα, ανά κατεύθυνση, Πανελλαδικά εξεταζόμενα β) Τα ίδια 4 μαθήματα, ανά κατεύθυνση, ενδοσχολικά εξεταζόμενα γ) 7 ώρες τη βδομάδα ανά μάθημα στα 4 αυτά μαθήματα ΘΕΜΑ Γ - ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ α) Αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής σ' όλες τις τάξεις β) Εισαγωγή μαθήματος Διατροφής και Υγείας στο Λύκειο και στο Γυμνάσιο (τραγική η κατάσταση στα κυλικεία όπου αυτή τη στιγμή η βασική τροφή προς πώληση είναι η ζύμη από άσπρο αλεύρι με λίγο τυρί, σαλάμι, λουκάνικο) γ) Εκσυγχρονισμός του μαθήματος της Πληροφορικής (οι μαθητές ξέρουν να χειρίζονται καλά το facebook αλλά δεν μπορούν να κάνουν μια εγγραφή στο σχολικό δίκτυο δ) Εισαγωγή μαθήματος Σεξουαλικής Αγωγής