Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 5 Μαΐου 2020, 11:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ποιο εκπαιδευτικό όφελος μπορεί να έχει; Συνωστισμός σε ήδη μικρές χωροταξικά τάξεις, λιγότερη προσοχή εκπαιδευτικού προς κάθε μαθητή ατομικά και επομένως μείωση και της απόδοσης του έργου του δασκάλου. Κι εκεί που λέμε πόσο έχουν αυξηθεί σε αναλογία οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, ερχόμαστε να φορτώσουμε την τάξη με περισσότερους. Εγώ ξέρω ότι ένα "πρόβλημα" προσπαθεί ο νοήμων άνθρωπος να το διαμοιράσει-λύσει κι όχι να φορτώσει επιπλέον δυσκολία. Αρνητικά βλέπω πολλά. Ας μας πουν όσοι σκέφτηκαν την αύξηση αυτή ανά τάξη, δύο (δεν θέλω πολλά) θετικά.