Η δυνατότητα αξιολόγησης και εξέλιξης ατόμων με αυξημένα προσόντα και χρόνια προσφορά στον τομέα της εκπαίδευσης είναι πολύ μεγάλης σημασίας. Μέλη ΕΔΙΠ με διδακτορικό "χρησιμοποιούνται" στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο των ΑΕΙ πολλά χρόνια και πολλοί από αυτούς εξυπηρετούν τα τμήματα με αυτοδύναμη διδασκαλία. Η μη δυνατότητα ουσιαστικής αναγνώρισης του έργου τους και εξέλιξή τους μειώνει την πολύτιμη προσφορά τους. Στον ίδιο κλάδο βρίσκουμε ανθρώπους που απασχολούνται ελάχιστα, διδάσκοντας μόνο φροντιστηριακά ή εργαστηριακά μαθήματα 1-2 φορές την εβδομάδα και έχουν τις ίδιες απολαβές και δικαιώματα με όσους διδάσκουν αυτοδύναμα μαθήματα (ανάλογα σε αριθμό με τα μέλη ΔΕΠ), ενώ ταυτόχρονα συμμετέχουν σε ερευνητικά προγράμματα και σε μερικές περιπτώσεις τελούν ακόμη και διοικητικό έργο. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να δοθεί και σε αυτούς τους ανθρώπους να κριθούν και να μπορέσουν να εξελιχθούν, ώστε να συνεχίσουν να έχουν το κίνητρο να προσφέρουν.
Η δυνατότητα αξιολόγησης και εξέλιξης ατόμων με αυξημένα προσόντα και χρόνια προσφορά στον τομέα της εκπαίδευσης είναι πολύ μεγάλης σημασίας. Μέλη ΕΔΙΠ με διδακτορικό "χρησιμοποιούνται" στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο των ΑΕΙ πολλά χρόνια και πολλοί από αυτούς εξυπηρετούν τα τμήματα με αυτοδύναμη διδασκαλία. Η μη δυνατότητα ουσιαστικής αναγνώρισης του έργου τους και εξέλιξή τους μειώνει την πολύτιμη προσφορά τους. Στον ίδιο κλάδο βρίσκουμε ανθρώπους που απασχολούνται ελάχιστα, διδάσκοντας μόνο φροντιστηριακά ή εργαστηριακά μαθήματα 1-2 φορές την εβδομάδα και έχουν τις ίδιες απολαβές και δικαιώματα με όσους διδάσκουν αυτοδύναμα μαθήματα (ανάλογα σε αριθμό με τα μέλη ΔΕΠ), ενώ ταυτόχρονα συμμετέχουν σε ερευνητικά προγράμματα και σε μερικές περιπτώσεις τελούν ακόμη και διοικητικό έργο. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να δοθεί και σε αυτούς τους ανθρώπους να κριθούν και να μπορέσουν να εξελιχθούν, ώστε να συνεχίσουν να έχουν το κίνητρο να προσφέρουν.