1. να μην αυξηθείο αριθμός των μαθητών σε νηπιαγωγεία - δημοτικά.
2.τα αγγλικά, η φυσική αγωγή και η πληροφορική στα νήπια να γίνουν από καθηγητές με αντίστοιχη παιδαγωγική επάρκεια.
3.ΑΡΘΡΟ 5. Να μην αναγράφεται καμία για γωγή στους τίτλους.
4.ΑΡΘΡΟ 4. Να μην γίνει καμία αυξηση στα εξεταζόμενα μαθήματα. τυχόν αποτυγχόντες να δίνουν τον Ιούνιο. ο Σεπτέμβριος είναι ουσιαστικός για προετοιμασία και ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ εκπαιδευτικών.
5.ΑΡΘΡΟ 7. Να παραμείνει η κοινωνιολογία αντί των κλινικά νεκρών λατινικών.
- το κόντρα μάθημα ( Μαθημ -Ιστορία) είναι άχρηστο στις κατευθύνσεις
- η τράπεζα θεμάτων αλοιώνει τον χαρακτήρα του Λυκείου, αλλά αν παραμείνει να μην δημοσιοποιούνται τα θέματά της (αύξηση φροντιστηριοποίησης).
6.ΑΡΘΡΟ 38. Εκπαιδευτικός υποστήριξης και όχι εμπιστοσύνης
7.ΑΡΘΡΟ 40. Καμία εγγραφή από Ολυμπιάδες σε τριτοτοβάθμια καθ' υπέρβαση. Μόνο μπόνους.
8.ΑΡΘΡΟ 51,52. Να αποσυρθεί ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το όριο ηλικίας των 17 χρόνων στα ΕΠΑΛ.
Τέλος στην αξιολόγηση έχει πολυ κουραστική γραφειοκρατία.
1. να μην αυξηθείο αριθμός των μαθητών σε νηπιαγωγεία - δημοτικά. 2.τα αγγλικά, η φυσική αγωγή και η πληροφορική στα νήπια να γίνουν από καθηγητές με αντίστοιχη παιδαγωγική επάρκεια. 3.ΑΡΘΡΟ 5. Να μην αναγράφεται καμία για γωγή στους τίτλους. 4.ΑΡΘΡΟ 4. Να μην γίνει καμία αυξηση στα εξεταζόμενα μαθήματα. τυχόν αποτυγχόντες να δίνουν τον Ιούνιο. ο Σεπτέμβριος είναι ουσιαστικός για προετοιμασία και ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ εκπαιδευτικών. 5.ΑΡΘΡΟ 7. Να παραμείνει η κοινωνιολογία αντί των κλινικά νεκρών λατινικών. - το κόντρα μάθημα ( Μαθημ -Ιστορία) είναι άχρηστο στις κατευθύνσεις - η τράπεζα θεμάτων αλοιώνει τον χαρακτήρα του Λυκείου, αλλά αν παραμείνει να μην δημοσιοποιούνται τα θέματά της (αύξηση φροντιστηριοποίησης). 6.ΑΡΘΡΟ 38. Εκπαιδευτικός υποστήριξης και όχι εμπιστοσύνης 7.ΑΡΘΡΟ 40. Καμία εγγραφή από Ολυμπιάδες σε τριτοτοβάθμια καθ' υπέρβαση. Μόνο μπόνους. 8.ΑΡΘΡΟ 51,52. Να αποσυρθεί ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το όριο ηλικίας των 17 χρόνων στα ΕΠΑΛ. Τέλος στην αξιολόγηση έχει πολυ κουραστική γραφειοκρατία.