Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΛωΜας | 5 Μαΐου 2020, 11:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν μιλάμε για ανθρωπιστικές σπουδές και για ευρωπαϊκό πολιτισμό δεν γίνεται να εξαιρεθούν τα Λατινικά. Από την άλλη, ανθρωπιστικές σπουδές και κατανόηση της 'κοινωνίας' του ανθρώπινου είδους χωρίς Κοινωνιολογία δεν νοείται! Γιατί μπαίνουν υπό διάζευξη αυτά τα δύο αντικείμενα; Το ψευδοδίλημμα υποκρύπτει σαφώς ιδεολογική αγκύλωση και συντεχνιακή ιδιοτέλεια. Ούτε η διδασκαλία των Λατινικών είναι συντηρητικός αναχρονισμός, ούτε η κοινωνιολογία κατέχει πρωτοκαθεδρία προοδευτισμού. Είναι αδιαμφισβήτητη η αυτοτέλεια και η αυταξία τους. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Εξεταζόμενα και τα δύο!