Με το συγκεκριμένο σχόλιό μου, ως Κοινωνική Λειτουργός με εμπειρία στην προσχολική ηλικία, εισηγούμαι να μην εισαχθεί η θεματική ενότητα της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο, γιατί θα προκληθούν δυσμενείς επιπτώσεις στην ψυχολογική ανάπτυξη των νηπίων, μέσα από την σύγχυση που θα προκληθεί στην προσπάθεια να εξηγηθούν από μη ειδικούς και χωρίς επιμόρφωση, ζητήματα που αφορούν θέματα ταυτότητας, και που εμφανίζονται πολύ αργότερα κατά την ωρίμανσή τους, σύμφωνα με όλα τα δοκιμασμένα αναπτυξιακά μοντέλα, στο χρόνο που πρέπει και στο κάθε παιδί ξεχωριστά, και σε ανώτερα στάδια ανάπτυξης τους!
Ως ειδικός, πιστεύω ότι η εκπαίδευση σε θέματα δεξιοτήτων, ακολουθεί την ανάπτυξη του πυρήνα της συνειδητότητας, της ταυτότητας και της ετερότητας που προηγούνται, αφού αποτελεί κατάρτιση σε "εργαλεία" βελτίωσης της ζωής που θα κατακτηθούν, όταν διδάσκονται στις κατάλληλες ηλικίες και με τα ανάλογα μέσα!
Σας ευχαριστώ πολύ.
Με το συγκεκριμένο σχόλιό μου, ως Κοινωνική Λειτουργός με εμπειρία στην προσχολική ηλικία, εισηγούμαι να μην εισαχθεί η θεματική ενότητα της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο, γιατί θα προκληθούν δυσμενείς επιπτώσεις στην ψυχολογική ανάπτυξη των νηπίων, μέσα από την σύγχυση που θα προκληθεί στην προσπάθεια να εξηγηθούν από μη ειδικούς και χωρίς επιμόρφωση, ζητήματα που αφορούν θέματα ταυτότητας, και που εμφανίζονται πολύ αργότερα κατά την ωρίμανσή τους, σύμφωνα με όλα τα δοκιμασμένα αναπτυξιακά μοντέλα, στο χρόνο που πρέπει και στο κάθε παιδί ξεχωριστά, και σε ανώτερα στάδια ανάπτυξης τους! Ως ειδικός, πιστεύω ότι η εκπαίδευση σε θέματα δεξιοτήτων, ακολουθεί την ανάπτυξη του πυρήνα της συνειδητότητας, της ταυτότητας και της ετερότητας που προηγούνται, αφού αποτελεί κατάρτιση σε "εργαλεία" βελτίωσης της ζωής που θα κατακτηθούν, όταν διδάσκονται στις κατάλληλες ηλικίες και με τα ανάλογα μέσα! Σας ευχαριστώ πολύ.