Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Π. | 5 Μαΐου 2020, 11:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι περίεργο στην χώρα μας που βίωσε πολυετή κρίση, που υπάρχει μόνιμα το ζήτημα του μεταναστευτικού να απαξιώνονται τόσο οι κοινωνικές επιστήμες. Είναι απαξίωση όταν ξαφνικά μετά από μόνο δύο χρόνια ύπαρξης του μαθήματος στο πεδίο να ξηλώνεται και μαζί με το μάθημα να εξαφανίζεται από τον τίτλο το "κοινωνικών και νομικών" δείχνοντας ξεκάθαρα την κατεύθυνση που θα έχουν μόνο οι μαθητές. Πως θα μπορούν οι μαθητές να έχουν μία πολύπλευρη θεώρηση των πραγμάτων που τους περιβάλλουν; Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κανένα μάθημα θεωρώ πως θα έπρεπε τουλάχιστον οι μαθητές να είχαν την δυνατότητα να επιλέγουν μάθημα για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια. Όταν η πλειοψηφία των σχολών του πεδίου Ανθρωπιστικών είναι Νομικές, Κοινωνικές και Πολιτικές επιστήμες κανένας δεν μπορεί να αντιληφθεί την λογική της αντικατάστασης του μαθήματος που αποτελεί βασικό στις σχολές αυτές. Πέρα από την επιστροφή στις ρίζες που θα μπορούσε να γίνεται σαν μάθημα επιλογής ή που ήδη γίνεται για 6 χρόνια με τα αρχαία δεν υπάρχει κανένα επιχείρημα ουσιαστικό. Δεν υπάρχει για μένα εύκολο μάθημα γιατί για όλα χρειάζεται προσπάθεια από τους μαθητές. Υπάρχουν όμως μαθήματα που αποτελούν ολόκληρη επιστήμη και που συνδέονται με την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αλλάξτε το άρθρο και δώστε τα παιδιά την ευκαιρία να επιλέγουν σε ποιο μάθημα θα διαγωνιστούν όπως γίνεται σε άλλο πεδίο.