Πρόκειται για μια άδικη και αντισυνταγματική πρόβλεψη, η οποία ουδόλως εξυπηρετεί την αριστεία αλλά αντιθέτως υποβαθμίζει την παιδεία καθώς το βάρος θα πέσει στα εξεταζόμενα μαθήματα, κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει στην Γ΄ Λυκείου.
Κλονίζει την εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος καθώς μεταβάλλει μονομερώς τους όρους και τις προϋποθέσεις που ίσχυαν όταν οι μαθητές που ήδη φοιτούν σε Πρότυπο έδωσαν εισαγωγικές εξετάσεις για το Γυμνάσιο. Δεν είναι λίγοι αυτοί που αν γνώριζαν ότι θα υποβληθούν εκ νέου σε ανάλογες εξετάσεις για το Λύκειο μπορεί να μην αποφάσιζαν να διαγωνιστούν ή να φοιτήσουν, καθώς είχαν ήδη εξασφαλισμένες υποτροφίες σε ιδιωτικά σχολεία 6ετούς διάρκειας.
Εάν πραγματικά ο στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η καλλιέργεια της αριστείας είναι σίγουρο ότι δεν επιτυγχάνεται μέσα από την αξιολόγηση των μαθητών σε κάποια συγκεκριμένα μαθήματα, στα οποία μπορεί να γράψει άριστα αλλά να αποτύχει να μπει στο Λύκειο λόγω του περιορισμένου αριθμού μαθητών.Η αριστεία πρέπει να αποδεικνύεται μέσα από ένα πλέγμα παραγόντων όπως το σύνολο των επιδόσεων του μαθητή στα μαθήματα καθόλη την φοίτησή του στις τάξεις του Γυμνασίου,τη συμμετοχή του στις δράσεις του σχολείου, τη συμμετοχή του σε πανελλήνιους διαγωνισμούς, τις βραβεύσεις του σε αυτούς, την συνολική συμπεριφορά του στην σχολική κοινότητα κ.α.
Παρακαλώ να λάβετε υπόψιν σας τις παραπάνω σκέψεις και να μην συνεχίσετε τα πειράματα με τα παιδιά μας και την παιδεία της Χώρας που τόσα έχει υποστεί από τις διαρκείς αλλαγές και τις ασυνέχειες όλα αυτά τα χρόνια.
Πρόκειται για μια άδικη και αντισυνταγματική πρόβλεψη, η οποία ουδόλως εξυπηρετεί την αριστεία αλλά αντιθέτως υποβαθμίζει την παιδεία καθώς το βάρος θα πέσει στα εξεταζόμενα μαθήματα, κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει στην Γ΄ Λυκείου. Κλονίζει την εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος καθώς μεταβάλλει μονομερώς τους όρους και τις προϋποθέσεις που ίσχυαν όταν οι μαθητές που ήδη φοιτούν σε Πρότυπο έδωσαν εισαγωγικές εξετάσεις για το Γυμνάσιο. Δεν είναι λίγοι αυτοί που αν γνώριζαν ότι θα υποβληθούν εκ νέου σε ανάλογες εξετάσεις για το Λύκειο μπορεί να μην αποφάσιζαν να διαγωνιστούν ή να φοιτήσουν, καθώς είχαν ήδη εξασφαλισμένες υποτροφίες σε ιδιωτικά σχολεία 6ετούς διάρκειας. Εάν πραγματικά ο στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η καλλιέργεια της αριστείας είναι σίγουρο ότι δεν επιτυγχάνεται μέσα από την αξιολόγηση των μαθητών σε κάποια συγκεκριμένα μαθήματα, στα οποία μπορεί να γράψει άριστα αλλά να αποτύχει να μπει στο Λύκειο λόγω του περιορισμένου αριθμού μαθητών.Η αριστεία πρέπει να αποδεικνύεται μέσα από ένα πλέγμα παραγόντων όπως το σύνολο των επιδόσεων του μαθητή στα μαθήματα καθόλη την φοίτησή του στις τάξεις του Γυμνασίου,τη συμμετοχή του στις δράσεις του σχολείου, τη συμμετοχή του σε πανελλήνιους διαγωνισμούς, τις βραβεύσεις του σε αυτούς, την συνολική συμπεριφορά του στην σχολική κοινότητα κ.α. Παρακαλώ να λάβετε υπόψιν σας τις παραπάνω σκέψεις και να μην συνεχίσετε τα πειράματα με τα παιδιά μας και την παιδεία της Χώρας που τόσα έχει υποστεί από τις διαρκείς αλλαγές και τις ασυνέχειες όλα αυτά τα χρόνια.