Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παπαγεωργιου Ελένη | 5 Μαΐου 2020, 12:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα Λατινικά ήταν το πιο ανούσιο μάθημα του σχολείου-Κοινό μυστικό .....το πιο εύκολο μάθημα να διδαχθεί από τους φιλολόγους -όλα ετοιμα -μεταφράσεις φασόν -με το πιο χαζό νόημα που υπάρχει -και γραμματική άπειρη όπως κ συντακτικό -πρακτική εφαρμογή στη ζωή μας ....Ο. Τουλάχιστον με την κοινωνιολογία ο μαθητής αντιλαμβάνεται λίγο την πραγματικότητα -ο,τι διδάσκεται το ακούει καθημερινά.Τα σύγχρονα προβλήματα της φτώχειας,των κοινωνικών ανισοτήτων ,της ανεργίας δυστυχώς όσο και να μας πιπιλίζουν το μυαλό οι φιλόλογοι δεν συγκρίνονται με τον Οβιδιο ποιητή ,την Κασσιόπη,τον Πέρσεα και το κήτος που αφάνιζε τους κατοίκους της Αιθιοπίας -Ενισχύστε τα μαθήματα κοινωνικών σπουδών στο σχολείο κ μην εφαρμόζετε αναχρονιστικές πολιτικές -ο κόσμος εξελίσσεται ας μην μένουμε εμείς τόσο πίσω!!!