Η διπλή μοριοδότηση αποτελεί ως έναν βαθμό κίνητρο γα εκπαιδευτικούς να δηλώσουν κατά προτεραιότητα σχολεία αυτών των περιοχών. Δεδομένων των δύσκολων συνθηκών διαβίωσης σε πολλές περιπτώσεις η Πολιτεία πρέπει να αποφασίσει σταθερά-εφάπαξ για το αν θα τα προσμετρά ή όχι κι όχι να την αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ο ατομικός και οικογενειακός προγραμματισμός των εκπαιδευτικών πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό υπό αυτή την έννοια.
Αναφορικά με την προσθήκη του όρου "ανά κλάδο" φαίνεται ότι παύει η μεταφορά προϋπηρεσίας από τον έναν κλάδο στον άλλον. Αυτό όμως δε φαίνεται να ισχύει και για τη μεταφορά της από τη Γενική Εκπ/ση στην ΕΑΕ και αντίστροφα. Προσωπικά, θεωρώ ότι πρέπει να κατοχυρωθεί η μη μεταφορά της στην Αθμια Εκπ/ση, καθώς για πολλοστή φορά συνεχίζεται η αδικία εις βάρος των ΠΕ71 και ΠΕ61. Στη συγκεκριμένη περίπτωση συμφωνώ με τη θέση του ΣΑΤΕΑ.
Η διπλή μοριοδότηση αποτελεί ως έναν βαθμό κίνητρο γα εκπαιδευτικούς να δηλώσουν κατά προτεραιότητα σχολεία αυτών των περιοχών. Δεδομένων των δύσκολων συνθηκών διαβίωσης σε πολλές περιπτώσεις η Πολιτεία πρέπει να αποφασίσει σταθερά-εφάπαξ για το αν θα τα προσμετρά ή όχι κι όχι να την αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ο ατομικός και οικογενειακός προγραμματισμός των εκπαιδευτικών πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό υπό αυτή την έννοια. Αναφορικά με την προσθήκη του όρου "ανά κλάδο" φαίνεται ότι παύει η μεταφορά προϋπηρεσίας από τον έναν κλάδο στον άλλον. Αυτό όμως δε φαίνεται να ισχύει και για τη μεταφορά της από τη Γενική Εκπ/ση στην ΕΑΕ και αντίστροφα. Προσωπικά, θεωρώ ότι πρέπει να κατοχυρωθεί η μη μεταφορά της στην Αθμια Εκπ/ση, καθώς για πολλοστή φορά συνεχίζεται η αδικία εις βάρος των ΠΕ71 και ΠΕ61. Στη συγκεκριμένη περίπτωση συμφωνώ με τη θέση του ΣΑΤΕΑ.