Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Καρατζάς | 17 Ιανουαρίου 2011, 21:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο πρότυπο πειραματικό σχολείο δεν πρέπει να εγγράφονται οι μαθητές με εξετάσεις, γιατί όταν έχει επιλεγμένους μαθητές δεν μπορεί να είναι πειραματικό με σκοπό την έρευνα και την επιμόρφωση. Οι μαθητές πρέπει να προάγονται με τους ίδιους όρους με τα άλλα σχολεία και να παραμένουν ή να αλλάζουν σχολείο με δική τους επιλογή. Ο αριθμός μαθητών στην τάξη πρέπει επίσης να είναι ίδιος με τα άλλα σχολεία. Μπορεί να δοκιμασθεί πειραματικά ή πιλοτικά ο δεύτερος καθηγητής (βοηθός) στην τάξη με ειδικό ρόλο στην συμμετοχή και υποστήριξη της μάθησης των αδύνατων μαθητών. [Η επιλογή των καθηγητών πρέπει να γίνεται όχι τόσο με τυπικά προσόντα όσο με αξιολόγηση (εξωτερική) του ετήσιου έργου τους. Η μίμηση των παλιών μοντέλων δεν βοηθάει το νέο ΠΠΣ. Σήμερα πρέπει το σχολείο να πείθει και να υποστηρίζει μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών να στοχεύουν και να τα καταφέρνουν στη μάθηση (και την αριστεία), χωρίς να είναι εξοντωτκό για τον μαθητή.]