Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γεωργία Μ. | 5 Μαΐου 2020, 12:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μέτρο της αύξησης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα θεωρείται άκρως αντιπαιδαγωγικό και θα δημιουργήσει πολλά περισσότερα προβλήματα στην εκπαίδευση. Υποβαθμίζει την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, παραγκωνίζει τις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή και θέτει σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών και εκπαιδευτικών τόσο την σωματική όσο και την ψυχική. Οι περισσότερες τάξεις δεν χωράνε καν τόσους μαθητές και αν νομίζετε ότι θα είναι αποτελεσματικό το μάθημα ελάτε να το δοκιμάσετε πρώτα. Κανένας λογικός νους δεν μπορεί να σκεφτεί πώς αυτό το μέτρο θα αναβαθμίσει την εκπαίδευση και πώς προτείνετε κάτι τέτοιο μάλιστα εν καιρώ πανδημίας. Στο άνοιγμα των σχολείων τώρα θέσατε αυστηρό μέτρο 15 μαθητές ανά τμήμα και με αποστάσεις και από Σεπτέμβρη θα επιτρέψετε να μπουν 27 παιδιά σε ένα τμήμα. Είναι εντελώς παράλογο. Είναι πασιφανές ότι ο τελικός σκοπός είναι η μείωση των προσλήψεων αναπληρωτών αλλά αλήθεια πότε επιτέλους θα επενδύσετε σοβαρά στην παιδεία και την υγεία αυτής της χώρας. Είναι οι πιο σημαντικοί τομείς μιας χώρας, αποδείχτηκε περίτρανα και τώρα εν μέσω πανδημίας αλλά ταυτόχρονα και οι πιο υποβαθμισμένοι. Μην υποβαθμίζετε και άλλο την εκπαίδευση. Αποσύρετε αυτό το καταστροφικό μέτρο!