Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ANTΩΝΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 13:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κα Υπουργέ, Η απόπειρα εξορθολογισμού του εκπαιδευτικού συστήματος κρίνεται μάλλον θετικά. Λέτε λοιπόν ότι η επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα αποτελέι το βασικότερο κριτήριο. Εγώ είμαι δις επιτυχών του ΑΣΕΠ σε έναν απο τους απαιτητικότερους κλάδους, (αυτόν των φιλολόγων). Αν υποθέσουμε ότι δεν καταφέρνω να περάσω τη βάση στον επόμενο διαγωνισμό διότι είμαι άρρωστος ή διότι δουλέυω μανιωδώς σε φροντισήρια για να ζήσω και άρα δεν έχω το χρόνο που απαιτείται για την προετοιμασία , ξαφνικά γίνομαι χειρότερος εκπαιδευτικός; Δε θα έπρεπε να κατοχυρωθούν κάπως οι συνάδελφοι που έχουν επιτύχει τόσες φορές; Με εκτίμηση ΥΓ. Καταλαβάινω ότι το υπουργείο είναι στη μακριά, αλλά μια βόλτα στην Ομόνοια, όπου στεγάζονται τα περισσότερα φροντιστήρια για τον ΑΣΕΠ θα σας πείσει για την εκμετάλλευση που υφίστανται και ξαναυφίστανται οι εκπαιδευτικοι της κατηγορίας "επιτυχών αλλά μη διοριστέος"