Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Δασκαλάκης | 17 Ιανουαρίου 2011, 22:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπό την ιδιότητα του πρώην μαθητού της Ιωνιδείου Προτύπου Σχολής Πειραιά (1971-1977) αλλά και του γονέως δύο παιδιών-μαθητών του ίδιου Σχολείου σήμερα, συνηγορώ πλέον απολύτως υπέρ της εισαγωγής των μαθητών με εξετάσεις επιπέδου δυσκολίας αναλόγου εκείνου των σοβαρών και πρωτοπόρων Ιδιωτικών Σχολείων (πχ Κολλέγιο Αθηνών)-στις εξετάσεις αυτές καταγράφεται κάθε χρόνο έντονη ζήτηση, συμμετοχή και άμιλλα. Μόνο κατ' αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθούν Κέντρα Αριστείας (Centers of Excellence) τα οποία θα ωθήσουν συνολικά την Δημόσια Παιδεία σε φυγή προς τα εμπρός. Η δια κληρώσεως επιλογή είμαι απολύτως βέβαιος ότι έχει αποκλείσει πολλούς ικανούς μαθητές και έχει ευνοήσει αρκετούς λιγότερο ικανούς. Ο πληθυσμός των 30 μαθητών ανά τάξη είναι λογικός, ο ανταγωνισμός εντείνεται αλλά ταυτόχρονα και οι ενδεχόμενες, αναπόφευκτες κοινωνικοικονομικές διαφορές αμβλύνονται. Τέλος θα ήταν χρήσιμη η θέσπιση ενός minimum ετήσιας επίδοσης (πχ μέσος όρος όχι κάτω του 14 σε δύο συνεχόμενες τάξεις), ώστε να υφίσταται διαρκής εγρήγορση. Τυχόν κενά να αναπληρώνονται από ενδιαφερομένους μαθητές άλλων σχολείων με ορισμένη διαδικασία (πχ μέσος όρος ενδεικτικού ή εξετάσεις).