Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτα | 5 Μαΐου 2020, 12:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρχικά θεωρώ πως πρέπει να εφαρμοστεί η θεατρική αγωγή στην Ε΄ και Στ ΄ τάξη καθώς τα παιδιά μέσω αυτού του μαθήματος μαθαίνουν να εκφράζονται και αποκτούν περισσότερο θάρρος ακόμα και οι πιο ΄΄συνεσταλμένοι ΄΄ μαθητές. Έπειτα θεωρώ πως οι διδακτικές ώρες είναι πολύ περιορισμένες για έναν δάσκαλο. Δεν προλαβαίνει να διδάξει τα διάφορα μαθήματα που υπάρχουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα της κάθε μέρας αφού διακόπτεται συνεχώς από τις ειδικότητες. Αναγκάζεται να παίρνει ώρες από άλλα μαθήματα με συνέπεια να χάνεται κάποιο μάθημα. Είναι πολύ περιορισμένες οι ώρες ειδικά στην Ε΄ και Στ΄ τάξη. Επίσης γιατί η Κ.Π.Α. και τα Θρησκευτικά να είναι μια ώρα την εβδομάδα; Είναι πολύ σημαντικά μαθήματα για τη διαμόρφωση υπεύθυνων πολιτών της κοινωνίας μας ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που χάνονται. Θεωρώ πως θα πρέπει να δοθούν περισσότερες ώρες στους δασκάλους και να επανέλθει ο υπεύθυνος δάσκαλος ολοημέρου.