• Σχόλιο του χρήστη 'Χαράλαμπος' | 5 Μαΐου 2020, 12:33

    Παραθέτω τις σκέψεις μου ως προς το πρώτο άρθρο και μετά καταλήγω στην συμφωνία ή διαφωνία μου: 1. Σε ορισμένες χώρες εντός κ εκτός Ε.Ε οι κυβερνήσεις ενημερώνονται από αντιστοίχου θέματος έρευνες κοινού επί πληρωμή κ ενημερωτικά αποτελεί συμβουλευτική για τους λήπτες αποφάσεων. Εδώ έχει συσταθεί τέτοια έρευνα ή χρησιμοποιούμε για τη χώρα μας άλλες άλλων χωρών; Όταν δεν το γνωρίζω δεν μπορώ να αποφασίσω. 2. Ως γονιός συστημικά επιτρέπω στο σχολείο τη γενική μόρφωση των παιδιών μου αλλά υπάρχουν και κάποια που θέλω να τα διδάξω ξεχωριστά καθώς δεν είναι εφικτό εάν έχω 4 παιδιά κ ένα παιδί μου να έχει σχολικά έντυπα με το μάθημα της αναπαραγωγής στο σπίτι να αποτρέψω άλλα παιδιά διαφορετικής ηλικίας να συζητάνε ή να βλέπουν. Δεν έχουν όλα την ίδια περίοδο το ίδιο αντιληπτικό επίπεδο. Θέλω να μπορώ να καλλιεργήσω με τρόπο που εγώ πιστεύω, όποτε νομίζω να έχω το δικαίωμα της συζήτησης σε θέματα υπαρξιακά, αναζήτησης σεξουαλικών προτιμήσεων. Δεν θέλω το παιδί που νόμιμα ανατρέφω ως γονιός να κάνει τέτοιο μάθημα με τα παιδιά του γείτονά μου κ να σκέφτεται ή να δύναται συζητησει ότι προτιμάει κάποιον σεξουαλικά από το γύρω χώρο μου. Γιατί θέλει μακροσκελέστατη ανάλυση ,όχι επί του παρόντος. 3. Όλα τα τηλεοπτικά μέσα έχουν νόμιμα δημοσιεύσει ότι θεάματα επιτρέπονται μόνο από καποια ηλικία κ μετά. Δεν είναι κατάλληλα κάποια; Διαχωρίζουμε τη βία από τη σεξουαλικότητα; Η θα επιτραπεί μετά η έκθεση στα γυμνά σώματα και στις αισθησιακές σκηνές καθώς η βία εγείρει πάθη ενώ η σεξουαλιλότητα όχι. Ό,τι εγείρει πάθη θέλει καθοδηγητές κ προσωπικούς φροντιστές-γονιούς όχι δασκάλους που τυχαία διορίζετε οπουδήποτε. Η ηλικία λοιπόν για κάθε άνθρωπο δεν είναι ποτέ η ίδια για την ανάπτυξη αντιληπτικών δεξιοτήτων που χωράει κ πνευματική-νοητική ωριμότητα κ γνώση, σίγουρα όμως το παιδί οφείλουμε να το προστατέψουμε. Αλλιώς να το βάλουμε να ψηφίσει... 4. Ο Βασιλιάς Δαυίδ έγραφε στους ψαλμούς του "ιδού γαρ εν ανομιες συνελήφθην και εν αμαρτίες εκίσσησέ με η μήτηρ μου". Ο ίδιος διέκρινε παθογόνο, ευτελή κ απρεπή τον τρόπο δημιουργίας του κάνοντάς τον να νιώθει ενοχές ζητώντας από ανώτερη δύναμη εξιλέωση. Ο Φρόυντ διέκρινε συμπλεγματικές ψυχικές διαταραχές από τα κρυμμένα ένστικτά μας. Πως μπορούμε λοιπόν να εκπαιδεύσουμε κ να ελέγξουμε το θυμικό των αθώων νεαρών ανωρίμων ψυχοπνευματικά και σωματικά νέων γενεών; Είναι πολύ ριψοκίνδυνη εκπαιδευτική πρωτοβουλία που δεν χαρακτηρίζει υπεύθυνες πολιτικές. Δεν είναι νόμιμο δικαίωμα μου να διαφωνώ και παράλληλα το κράτος να προστατεύσει την διαφοροποίησή μου ως προς την εγκράτεια και την αγνότητα του σώματος και του πνεύματος; Παρακαλώ πολύ δώστε μας μαθήματα αυτοκυριαρχίας και δημιουργίας σταθερών οικογενειών κατά προτεραιότητα που καλλιεργούν δυνατούς χαρακτήρες πολιτών που αντιδρούν και αντιστέκονται σε κάθε επιβουλέα και να ανορθώσουμε νέες γενιές που είναι έτοιμοι να υπηρετήσουν την Πατρίδα με πνεύμα στρατιωτικής πειθαρχίας, αρετή του Ελληνικού Στρατού μας στην οποία όλοι καλούνται στα 18 (όχι ενωρίτετο) τους χρόνια να στρατολογηθούν και να μην δειλιάζουν φοβούμενοι. (Συμπλέγματα του Φρόυντ) Μόνο με αυτά που ανέφερα δηλώνω ότι διαφωνώ με το άρθρο. Θα μπορούσα να επιχειρηματολογήσω ετι μακρότερον αλλά θα κούραζα αυτούς που δεν έχουν υπομονή.