• Στο Άρθρο 1 διαπιστώνουμε από την αιτιολογική έκθεση ότι προβλέπονται θεματικές όπως: Αυτομέριμνα, Ασφάλεια και πρόληψη, Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, Πρόληψη εξαρτήσεων, Ψυχική Υγεία, Αλληλοσεβασμό και διαφορετικότητα, αντικείμενα που άπτονται επιστημονικών πεδίων άλλων επαγγελματικών κλάδων, όπως είναι οι ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, σχολικοί νοσηλευτές, κλπ. Θεωρούμε ότι η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων ζωής που ευαγγελίζεται το συγκεκριμένο άρθρο, όπως η συνεργασία, η επικοινωνία, η ευελιξία και προσαρμοστικότητα, η πρωτοβουλία, η οργανωτική ικανότητα, η ενσυναίσθηση, οι κοινωνικές δεξιότητες και η επίλυση προβλημάτων, μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την εμπλοκή στη διαδικασία ειδικών επιστημόνων, οι οποίοι θα αναλάβουν τόσο την επιμόρφωση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών, όσο και την εποπτεία των δράσεων. Για το σκοπό αυτό θα πρέπει να αξιοποιηθούν οι ΕΔΕΑΥ, τα ΚΕΣΥ, οι ψυχολόγοι των ολοήμερων δημοτικών και οι κοινωνικοί λειτουργοί των ΕΚΟ, θεσμοί που ήδη υφίστανται, με την ανάλογη αύξηση πιστώσεών ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες.. Ωστόσο, στο σύγχρονο καινοτόμο σχολείο είναι απαραίτητο πια να προβλεφθεί σε όλες τις σχολικές μονάδες η ύπαρξη Ψυχοκοινωνικής Υπηρεσίας στελεχωμένης από διεπιστημονική ομάδα ειδικών, οι οποίοι θα είναι σε θέση εξ αντικειμένου να υλοποιήσουν τέτοια προγράμματα. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ