Η προτεινόμενη διαδικασία υποβολής αιτήσεων των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να υπηρετήσουν στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, όπως διατυπώνεται στην παράγραφο 3 του άρθρου 19 του παρόντος νομοσχεδίου, με το να επιτρέπει μόνο σε εκπαιδευτικούς της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης να υποβάλλουν υποψηφιότητα καλλιεργεί μια πρωτοφανή αδικία και ανισότητα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς, και ίσως να εγείρει και θέμα νομιμότητας, καθώς κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται σε κανένα άλλο πλαίσιο υποβολής αίτησης για απόσπαση σε σχολικές μονάδες (ΠΥΣΔΕ, Καλλιτεχνικά, Μουσικά Σχολεία, κλπ.) ή Φορείς του ΥΠΑΙΘ που ανήκουν σε διαφορετική Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Επίσης, η συγκεκριμένη διαδικασία, στην ουσία, αποκλείει νέους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μειοψηφούν ηλικιακά στον κλάδο, έχουν όρεξη, αντοχές και όλα τα προσόντα που ορίζονται από την παράγραφο 5 του ίδιου άρθρου, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των συγκεκριμένων σχολείων, έχοντας ως μόνο “μειονέκτημα” το ότι υπηρετούν σε απομακρυσμένα μέρη. Θεωρώ τελείως ανούσια τη συγκεκριμένη παράγραφο, καθώς η αποσπάσεις των εκπαιδευτικών γίνονται χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο, και μόνο αδικία μπορεί να σπείρει και θα πρέπει να τροποποιηθεί, για παράδειγμα έστω να επιλέγουν οι εκπαιδευτικοί μια περιφέρεια.
Η προτεινόμενη διαδικασία υποβολής αιτήσεων των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να υπηρετήσουν στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, όπως διατυπώνεται στην παράγραφο 3 του άρθρου 19 του παρόντος νομοσχεδίου, με το να επιτρέπει μόνο σε εκπαιδευτικούς της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης να υποβάλλουν υποψηφιότητα καλλιεργεί μια πρωτοφανή αδικία και ανισότητα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς, και ίσως να εγείρει και θέμα νομιμότητας, καθώς κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται σε κανένα άλλο πλαίσιο υποβολής αίτησης για απόσπαση σε σχολικές μονάδες (ΠΥΣΔΕ, Καλλιτεχνικά, Μουσικά Σχολεία, κλπ.) ή Φορείς του ΥΠΑΙΘ που ανήκουν σε διαφορετική Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Επίσης, η συγκεκριμένη διαδικασία, στην ουσία, αποκλείει νέους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μειοψηφούν ηλικιακά στον κλάδο, έχουν όρεξη, αντοχές και όλα τα προσόντα που ορίζονται από την παράγραφο 5 του ίδιου άρθρου, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των συγκεκριμένων σχολείων, έχοντας ως μόνο “μειονέκτημα” το ότι υπηρετούν σε απομακρυσμένα μέρη. Θεωρώ τελείως ανούσια τη συγκεκριμένη παράγραφο, καθώς η αποσπάσεις των εκπαιδευτικών γίνονται χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο, και μόνο αδικία μπορεί να σπείρει και θα πρέπει να τροποποιηθεί, για παράδειγμα έστω να επιλέγουν οι εκπαιδευτικοί μια περιφέρεια.