Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αντα | 5 Μαΐου 2020, 12:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα μου επιτρεψετε να εκφρασω την αντιθεση μου ως προς την καταργηση της Κοινωνιολογιας ως πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα. Το μάθημα της Κοινωνιολογίας είναι βασικό για την παρακολούθηση των σπουδών σε όλες τις σχολές Κοινωνικών Επιστημών (Κοινωνιολογίας, Κοινωνικής Ανθρωπολογίας) , Πολιτικών Επιστημών, τα Παιδαγωγικά Τμήματα, τις Σχολές Ψυχολογίας, Δημόσιας Διοίκησης που αποτελούν την πλειονότητα των σχολών της Θεωρητικής Κατεύθυνσης. Επίσης, πολλές πανεπιστημιακές σχολές της χώρας μας αλλά και σε πανεπιστήμια χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και φυσικά σε όλο τον κόσμο διδάσκεται η κοινωνιολογία είτε ως υποχρεωτικό μάθημα είτε ως μάθημα επιλογής. Η νέα κοινωνική πραγματικότητα αποδεικνύει την ανάγκη για εμπλουτισμό των μαθημάτων Κοινωνικών επιστημών και του μαθήματος της κοινωνιολογίας ειδικότερα με νέες θεματικές ενότητες που να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα της κοινωνικής πραγματικότητας (παγκοσμιοποίηση, πανδημίες, τηλεκπαίδευση, τηλεργασία, δίκτυα κοινωνικών σχέσεων κτλ.). Η παραμονή λοιπον της Κοινωνιολογίας κρίνεται επιτακτική και αναγκαία.