Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής | 5 Μαΐου 2020, 12:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με το άρθρο, στις ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις στο Γυμνάσιο θα εξετάζονται οι μαθητές στα 7 μαθήματα της Ομάδας Α, αντί για 4. Αναρωτιόμαστε σε τι εξυπηρετεί η εντατικοποίηση αυτή και μάλιστα με την εξέταση των 7 μαθημάτων από 1-15 Ιουνίου! Ενώ φιλοδοξεί να δημιουργήσει το «σύγχρονο, καινοτόμο σχολείο», εισάγει την εντατικοποίηση της μάθησης με την αύξηση των εξεταζομένων μαθημάτων και την εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται η παραπαιδεία, διευρύνονται οι κοινωνικές ανισότητες, καθώς μόνο οι πιο ευκατάστατοι μαθητές θα καταφύγουν στα φροντιστήρια Μ.Ε. από νωρίς στο Γυμνάσιο, ενώ είναι σίγουρο ότι αυξάνεται το στρες των μαθητών με όλες τις συνεπακόλουθες συνέπειες. Ως προς την εντατικοποίηση, σκόπιμο θα ήταν να μελετήσει το Υπουργείο τα πιο επιτυχημένα, σύμφωνα με διεθνείς αξιολογήσεις, εκπαιδευτικά συστήματα, ιδιαίτερα των σκανδιναβικών χωρών, στα οποία εφαρμόζεται ακριβώς η αντίθετη λογική από τη στείρα, πολύωρη και χωρίς δημιουργικότητα μελέτη και αξιολόγηση.