• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΡΑΓΑΝΟΥ' | 5 Μαΐου 2020, 12:52

    Κατ’ αρχάς, δεν έχει γνωστοποιηθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων. Όμως, η μείωση ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων προσανατολισμού στη Γ Λυκείου είναι βέβαιο ότι δυσχεραίνει την αποτελεσματική προετοιμασία των μαθητών, γεγονός άκρως σημαντικό για τους μαθητές που βασίζονται αποκλειστικά στη στήριξη του σχολείου. Για άλλους μαθητές οι ακάλυπτες ώρες δύναται να παρέχονται από την παραπαιδεία και τα φροντιστήρια. Από την άλλη, η εισαγωγή μαθημάτων γενικής παιδείας στη Γ Λυκείου, η οποία συνεπάγεται επιπλέον εξεταζόμενα μαθήματα για την απόλυσή τους, μόνο πρόσθετο βάρος δημιουργεί στους υποψήφιους. Θα πρέπει να επανεξετασθεί η αναγκαιότητα του μέτρου, δεδομένου ότι μέχρι την Β Λυκείου οι μαθητές διδάσκονται αρκετά μαθήματα γενικής παιδείας, ικανά για την απόκτηση σφαιρικής γνώσης. Επιπροσθέτως σε ότι αφορά τις ομάδες προσανατολισμού και ειδικότερα την ομάδα προσανατολισμού σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής, επιβάλλεται η λήψη διορθωτικών μέτρων, δεδομένου ότι: • Έως τη Β Λυκείου οι μαθητές έχουν διδαχθεί αποσπασματικά, μόνο, γνώσεις οικονομίας μέσα από μαθήματα όπως η Πολιτική Παιδεία • Στην Α Λυκείου το μάθημα Πληροφορικής είναι επιλογής και στη Β Λυκείου μονόωρο • Στη Β λυκείου, επιλέγοντας αναγκαστικά θετική κατεύθυνση, οι μαθητές διδάσκονται πέρα από Μαθηματικά, Φυσική και όχι Οικονομία ή Πληροφορική, ήτοι τα μαθήματα της κατεύθυνσής τους • Στις πανελλαδικές εξετάσεις ως μαθήματα βαρύτητας έχουν οριστεί η Οικονομία και τα Μαθηματικά και όχι η Πληροφορική. Δέσποινα Τραγανού Ειδική Επιστήμων ΕΕΤΤ (Μαθημετικός, ΜΒΑ) Μητέρα μαθητή Λεοντείου Σχολής Αθηνών και αποφοίτου Προτύπου ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής