• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΡΑΓΑΝΟΥ' | 5 Μαΐου 2020, 12:54

    Καθώς δεν γίνεται αναφορά στο σχεδιασμό και τη διαδικασία υλοποίησης της ανασύστασης του θεσμού της ΤΘ, ούτε σε κάποιο κανονιστικό πλαίσιο που να διασφαλίζει τη διαφάνεια της εφαρμογής της, δεδομένης της παλαιότερης ανεπιτυχούς προσπάθειας του2014, εγείρονται πολλά ερωτηματικά. Κατ’ αρχάς, οι βασιζόμενες στην ΤΘ εξετάσεις αναπόφευκτα παραπέμπουν στις πανελλαδικές της Γ Λυκείου, συνεπώς πέρα από την πρόωρη ψυχολογική επιβάρυνση του μαθητή, ευνοείται η παραπαιδεία από την Α Λυκείου. Εφόσον η ΤΘ κρίνεται απαραίτητη από το Υπουργείο, προτείνεται η εφαρμογή της στα μαθήματα της Α ομάδας για την Α Λυκείου και στα μαθήματα γλώσσας και προσανατολισμού για τη Β λυκείου, τα οποία αποτελούν τη βάση για την Γ Λυκείου. Η εφαρμογή του θεσμού σε οποιοδήποτε μάθημα της Γ Λυκείου είναι άσκοπη και περιττή, αφού μόνο θα αποπροσανατολίσει του υποψηφίους και θα τους επιβαρύνει με άγχος και περιττό φόρτο εργασίας. Η εισαγωγή ενός τέτοιου θεσμού πρέπει να συνδεθεί με την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος στο σύνολό του και όχι να εφαρμοστεί αποσπασματικά. Μέχρι το σχολείο να είναι έτοιμο να δεχθεί μία τέτοια καινοτομία, η ΤΘ, εφόσον εφαρμοστεί, μπορεί να αποτελέσει ένα βοήθημα, ένα ενισχυτικό και συμβουλευτικό εργαλείο στα χέρια του καθηγητή. Δέσποινα Τραγανού Ειδική Επιστήμων ΕΕΤΤ (Μαθημετικός, ΜΒΑ) Μητέρα μαθητή Λεοντείου Σχολής Αθηνών και αποφοίτου Προτύπου ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής