Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | 5 Μαΐου 2020, 12:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με το άρθρο, ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολικών μονάδων προτείνεται να εγκρίνεται από μία πληθώρα ατόμων: Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, μέλη του ΔΣ του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, εκπρόσωπο του οικείου Δήμου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και Διευθυντή Εκπαίδευσης. Δεν κατανοούμε γιατί πρέπει να υφίσταται εσωτερικό κανονισμός λειτουργίας, εφόσον η λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων καλύπτεται πλήρως από το νομικό πλαίσιο της χώρας μας, το οποίο είναι επαρκέστατο ως προς τη ρύθμιση όλων των εκπαιδευτικών θεμάτων και των δραστηριοτήτων της σχολικής ζωής. Αναρωτιόμαστε ποιος ο λόγος ύπαρξης χωριστού κανονιστικού πλαισίου και ποια η σκοπιμότητα παρέμβασης εξωγενών παραγόντων στη διαμόρφωση αυτού. Σίγουρα, η ρύθμιση αυτή δεν φανερώνει ένα ευέλικτο και ανεξάρτητο σχολείο. Άραγε γιατί χρειάζεται να λάβει γνώση και να εγκρίνει την εσωτερική λειτουργία μιας σχολικής ομάδας εκπρόσωπος του οικείου Δήμου; Για τους παραπάνω λόγους, ζητάμε την άμεση απόσυρση του συγκεκριμένου άρθρου. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ