Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ | 5 Μαΐου 2020, 12:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως δικηγόρος μπορώ να πω ότι δεν τίθεται καν θέμα χρησιμότητας των Λατινικών, τουλάχιστον στις Νομικές Σχολές, μία και οι χρησιμοποιούμενοι όροι διδάσκονται ως έχουν και δεν προκύπτουν από μία διεργασία -επεξεργασία της γλώσσας, δηλαδή δεν καλείται ο νομικός να κάνει χρήση διαφορετικών τύπων ώστε να απαιτείται γνώση λατινικών. Οι όροι είναι τυποποιημένοι πλέον και διδάσκονται ως έχουν και δεν νομίζω κανείς να ήταν σε θέση να ερμηνεύσει κάποιον από αυτούς με βάση τις γνώσεις των πανελληνίων εξετάσεων, τις οποίες οι περισσότεροι ξεχάσαμε λίγους μήνες μετά την ολοκλήρωση αυτών.Πρόκειται για απολύτως στείρα γνώση, που σε κανέναν δεν προσφέρει κάτι. Αντίθετα η κοινωνιολογία είναι επιστήμη εξελισσόμενη και τα συμπεράσματά της, αποτέλεσμα παρατήρησης ή και πειραμάτων, μπορούν να προσφέρουν γνώσεις στους μαθητές καθώς αποκτούν εργαλεία ερμηνείας καταστάσεων που βιώνουν ως συμμέτοχοι στην κοινωνία και ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν. Χρήσιμη γνώση δηλαδή για την πορεία της ζωής των μαθητών.Καμία σύγκριση επομένως μεταξύ μίας δυναμικής επιστήμης και μίας νεκρής γλώσσας.