Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ε. Κουλέτου | 5 Μαΐου 2020, 13:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρακολουθώ όσα λέγονται και γράφονται αυτό το διάστημα για την αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά και αναρωτιέμαι γιατί το κάνετε αυτό; Δεν υπάρχει άραγε χώρος μέσα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και για τις δυο επιστήμες; γιατί πρέπει να βάζετε τους θεράποντες των δύο επιστημών να κονταροκτυπιούνται στη λογική του "φύγε εσύ και έλα εσύ!" είναι άραγε τόσο μεγάλο το δίλημμα για το ποια επιστήμη χρειάζεται και ποια όχι; δεν είναι ακόμα δεδομένο, σήμερα, πως όλες οι επιστήμες χρειάζονται για την ανθρώπινη εξέλιξη; απλό δεν είναι να εξετάζονται οι υποψήφιοι στο ανάλογο μάθημα, το σχετικό με το επιστημονικό πεδίο που τους ενδιαφέρει; γιατί κάνετε τα εύκολα δύσκολα και εξακολουθείτε να καλλιεργείτε διχασμούς και αντιπαραθέσεις που από χρόνια θα έπρεπε να είναι λυμένες; Έχουμε σοβαρά ζητήματα μπροστά μας κυρίες και κύριοι κυβερνώντες (ανεργία, οικονομική κατάρρευση, ανεξέλεγκτους υιούς και δεν ξέρω τι άλλο) και εμείς τρωγόμαστε με τις σάρκες μας! Αφήστε να τις φάμε όταν δεν θα έχουμε να φάμε κάτι άλλο! Αφήστε τις επιστήμες ελεύθερες να κάνουν τη δουλειά τους εκεί που αρμόζει στην κάθε μιά! Στις κλασσικές σπουδές τα Λατινικά, στη σύγχρονη ελληνική και παγκόσμια πραγματικότητα την Κοινωνιολογία! Με Φιλικούς Χαιρετισμούς! Ε.Κουλέτου ΠΕ 78