Αρχική Αναδιάρθρωση ΔομώνA1. Ειδικές ρυθμίσεις του νομοσχεδίου αποβλέπουν στη σύνδεση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τη σχολική τάξη: με την καθιέρωση θέσεων ειδικών συμβούλων και β)με την απόσπαση μελών του επιστημονικού προσωπικού του ΙΕΠ σε σχολικές μονάδες. Πώς κρίνετε την πρόθεση αυτή και τι άλλο θα είχατε να προτείνετε.Σχόλιο του χρήστη Βασίλης Κουρμπέτης | 18 Ιανουαρίου 2011, 00:55
Η ετήσια υποχρεωτική απόσπαση (ένας Σύμβουλος Β' ΚΑΙ ένας Εισηγητής) για ένα διδακτικό έτος σε σχολικές μονάδες για το σκοπό που αναφέρεται είναι από τα πιο αστεία πράγματα που έχουν γραφτεί ποτέ! Το χιούμορ του συντάκτη δεν έχει κανένα φραγμό! Θα μπορούσε άραγε να προτείνει το ίδιο και για έναν ανώτερο δικαστικό λειτουργό, ένα καθηγητή πανεπιστημίου, ένα ανώτερο στέλεχος της Τράπεζας της Ελλάδος; Ο επιτελικός επιστημονικός σκοπός του ΠΙ υπηρετείται καλύτερα με μια μεταδιδακτορική συνεργασία του επιστημονικού της προσωπικού με επιστημονικούς φορείς του εξωτερικού ή διεθνείς οργανισμούς παρά με απόσπαση σε «σχολικές μονάδες της επιλογής τους» που γνωρίζουν με κάθε λεπτομέρεια. Το επιστημονικό προσωπικό του Π.Ι. δεν πάσχει από άνοια ούτε η εκπαιδευτική πρακτική αλλάζει τόσο δραστικά και αθόρυβα. Η διευκόλυνση των Εισηγητών για την εκπόνηση διδακτορικών διατριβών δεν είναι αναγκαία μιας και δεν νοείται εισηγητής χωρίς διδακτορικό όπως λέκτορας ή ακόμα και διδάσκων (του νόμου 407).