Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Σοφία Ανδρίτσου | 5 Μαΐου 2020, 13:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ας ξεκινήσω από το βασικότερο: Κανένα από τα μαθήματα στο δημοτικό σχολείο δεν πρέπει να είναι μονόωρο, από άποψη τήρησης της παιδαγωγικής συνέχειας ενός μαθήματος. Στον πίνακα αναφέρονται αλλά στο κείμενο δεν υπάρχει αναφορά στα Εικαστικά τη Μουσική και τη Θεατρική αγωγή, δηλαδή όλη την Αισθητική Αγωγή. Θα έπρεπε φυσικά να αναφέρεται και από ποιες ειδικότητες θα διδάσκεται κάθε γνωστικό αντικείμενο. Στα μικρότερα από 6/θέσια σχολεία το πρόγραμμα αισθητικής αγωγής έχει αστερίσκους για τους οποίους δεν βλέπω διευκρίνηση τι σημαίνουν. Στο μάθημα μουσικής ειδικότερα οι στόχοι του δεν ανταποκρίνονται στα χρονοδιαγράμματα διδασκαλίας της μίας ώρας ανά εβδομάδα, δεν έχετε παρά να συμβουλευθείτε τα προγράμματα σπουδών και να αθροίσετε τις αναφερόμενες ώρες διδασκαλίας, ή να ρωτήσετε σε ποιο βαθμό επιτυγχάνονται οι αναφερόμενοι σε αυτό στόχοι. Ας παύσει να αντιμετωπίζεται τάχα ως προαιρετικής επίτευξης ένα μάθημα τόσο καίριο για την διαμόρφωση προσωπικότητας και πολιτιστικής ταυτότητας που κάθε άλλο παρά σε προνομιούχους θα έπρεπε να απευθύνεται...