Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Θεωρώ ότι η ρύθμιση του άρθρου 18 δεν είναι ορθή, διότι οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων αδικούνται σε σχέση με μαθητές των υπολοίπων Γυμνασίων της χώρας.
Η απαιτούμενη αναβάθμιση των προτύπων σχολείων μπορεί να επιτευχθεί με την επιλογή του διδακτικού προσωπικού και την εξασφάλιση των κατάλληλων συνθηκών λειτουργίας και όχι με αλλεπάλληλες εξετάσεις.
Σε κάθε περίπτωση, εάν στόχος σας είναι να φοιτούν περισσότεροι μαθητές σε Πρότυπο Λύκειο, μπορείτε να προβλέψετε τη δημιουργία περισσότερων Προτύπων Λυκείων.
Να τονιστεί ότι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι η βαρύτερη ποινή για ένα μαθητή, αφού έχουν προηγουμένως εξαντληθεί όλα τα άλλα μέσα. Με τη ρύθμιση αυτή οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων θα πρέπει να ζουν τρία χρόνια με το άγχος της τιμωρίας αν αποτύχουν στις εξετάσεις.
Περαιτέρω, οι μαθητές προκειμένου να επιτύχουν στις τόσο ανταγωνιστικές εξετάσεις, θα ασχολούνται μόνο με την προετοιμασία γι’ αυτές, ώστε δεν θα συμμετέχουν πλέον στους ομίλους ή σε διαγωνισμούς γνώσεων και δεξιοτήτων, οπότε το Πρότυπο Γυμνάσιο θα χάσει την ταυτότητα του.
Επίσης, οι άριστοι μαθητές του Δημοτικού και οι γονείς τους δεν θα επιθυμούν να διακινδυνεύσουν μια αλλαγή σε μόλις τρία χρόνια και ο θεσμός του Προτύπου θα απαξιωθεί.
Σε κάθε περίπτωση, τουλάχιστον, οι μαθητές που ήδη φοιτούν πρέπει να εξαιρεθούν από τη ρύθμιση.
Με εκτίμηση
Εύα Γιαλαμά
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Θεωρώ ότι η ρύθμιση του άρθρου 18 δεν είναι ορθή, διότι οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων αδικούνται σε σχέση με μαθητές των υπολοίπων Γυμνασίων της χώρας. Η απαιτούμενη αναβάθμιση των προτύπων σχολείων μπορεί να επιτευχθεί με την επιλογή του διδακτικού προσωπικού και την εξασφάλιση των κατάλληλων συνθηκών λειτουργίας και όχι με αλλεπάλληλες εξετάσεις. Σε κάθε περίπτωση, εάν στόχος σας είναι να φοιτούν περισσότεροι μαθητές σε Πρότυπο Λύκειο, μπορείτε να προβλέψετε τη δημιουργία περισσότερων Προτύπων Λυκείων. Να τονιστεί ότι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι η βαρύτερη ποινή για ένα μαθητή, αφού έχουν προηγουμένως εξαντληθεί όλα τα άλλα μέσα. Με τη ρύθμιση αυτή οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων θα πρέπει να ζουν τρία χρόνια με το άγχος της τιμωρίας αν αποτύχουν στις εξετάσεις. Περαιτέρω, οι μαθητές προκειμένου να επιτύχουν στις τόσο ανταγωνιστικές εξετάσεις, θα ασχολούνται μόνο με την προετοιμασία γι’ αυτές, ώστε δεν θα συμμετέχουν πλέον στους ομίλους ή σε διαγωνισμούς γνώσεων και δεξιοτήτων, οπότε το Πρότυπο Γυμνάσιο θα χάσει την ταυτότητα του. Επίσης, οι άριστοι μαθητές του Δημοτικού και οι γονείς τους δεν θα επιθυμούν να διακινδυνεύσουν μια αλλαγή σε μόλις τρία χρόνια και ο θεσμός του Προτύπου θα απαξιωθεί. Σε κάθε περίπτωση, τουλάχιστον, οι μαθητές που ήδη φοιτούν πρέπει να εξαιρεθούν από τη ρύθμιση. Με εκτίμηση Εύα Γιαλαμά