Θεωρώ το άρθρο του νομοσχεδίου εντελώς αντισυνταγματικό, δηλαδή επιεικώς απαράδεκτο, αφού αποκλείει συμπολίτες μας από το βασικό τους δικαίωμα για ΔΩΡΕΑΝ παιδεία.
Η αιτιολογία που προβάλλει το υπουργείο είναι αστεία και εντελώς αβάσιμη διοτί δεν στηρίζεται σε έγκυρες επιστημονικές μελέτες. Αλλά ας περάσουμε απο τη θεωρία στην πράξη διότι η εκπαιδευτική πράξη είναι το ζητούμενο.
Έτυχε να διδάξω αρκετούς ενήλικες στο ΕΠΑΛ. Όλοι τους είχαν μια παραδειγματική συμπεριφορά. Βοηθούσαν αποτελεσματικά στην εκπαιδευτική διαδικασία και γινόταν παράδειγμα προς μίμηση για τους ανήλικους συμμαθητές τους. Φυσικά υπήρχαν και στιγμές εντάσεων και διαξιφισμών μεταξύ των ανήλικων μαθητών, όπου οι ενήλικοι πάντα δρούσαν αποσβεστικά με τέτοιο τρόπο ώστε οι ανήλικοι συμμαθητές τους εν τέλει διδασκόταν από αυτούς καλή συμπεριφορά. “Ύβριν χρη σβεννύναι μάλλον η πυρκαϊήν” αυτό δίδασκε και υποστήριζε ο Ηράκλειτος. Ακριβώς αυτή τη στάση και αυτό το ρόλο έχουν, οι ενήλικοι μαθητές, δηλαδή να αποτρέπουν τους ανηλίκους μαθητές από το να συμπεριφέρονται με βίαιο, αλαζονικό και προσβλητικό τρόπο απέναντι στους άλλους, στους νόμους και στους κανονισμούς. Δρουν δηλαδή όπως ο πυροσβέστης που σβήνει τη φωτιά.
και κάτι τελευταίο το 99% των σχολισμών εδώ επιχειρηματολογούν ενάντια στο άρθρο. Εάν τελικά δεν αποσυρθεί και ψηφιστεί, θα συμπεράνουμε όλοι μαζί το βαθμό δημοκρατικότητας που διαίπει την ηγεσία του υπουργείου παιδείας.
Θεωρώ το άρθρο του νομοσχεδίου εντελώς αντισυνταγματικό, δηλαδή επιεικώς απαράδεκτο, αφού αποκλείει συμπολίτες μας από το βασικό τους δικαίωμα για ΔΩΡΕΑΝ παιδεία. Η αιτιολογία που προβάλλει το υπουργείο είναι αστεία και εντελώς αβάσιμη διοτί δεν στηρίζεται σε έγκυρες επιστημονικές μελέτες. Αλλά ας περάσουμε απο τη θεωρία στην πράξη διότι η εκπαιδευτική πράξη είναι το ζητούμενο. Έτυχε να διδάξω αρκετούς ενήλικες στο ΕΠΑΛ. Όλοι τους είχαν μια παραδειγματική συμπεριφορά. Βοηθούσαν αποτελεσματικά στην εκπαιδευτική διαδικασία και γινόταν παράδειγμα προς μίμηση για τους ανήλικους συμμαθητές τους. Φυσικά υπήρχαν και στιγμές εντάσεων και διαξιφισμών μεταξύ των ανήλικων μαθητών, όπου οι ενήλικοι πάντα δρούσαν αποσβεστικά με τέτοιο τρόπο ώστε οι ανήλικοι συμμαθητές τους εν τέλει διδασκόταν από αυτούς καλή συμπεριφορά. “Ύβριν χρη σβεννύναι μάλλον η πυρκαϊήν” αυτό δίδασκε και υποστήριζε ο Ηράκλειτος. Ακριβώς αυτή τη στάση και αυτό το ρόλο έχουν, οι ενήλικοι μαθητές, δηλαδή να αποτρέπουν τους ανηλίκους μαθητές από το να συμπεριφέρονται με βίαιο, αλαζονικό και προσβλητικό τρόπο απέναντι στους άλλους, στους νόμους και στους κανονισμούς. Δρουν δηλαδή όπως ο πυροσβέστης που σβήνει τη φωτιά. και κάτι τελευταίο το 99% των σχολισμών εδώ επιχειρηματολογούν ενάντια στο άρθρο. Εάν τελικά δεν αποσυρθεί και ψηφιστεί, θα συμπεράνουμε όλοι μαζί το βαθμό δημοκρατικότητας που διαίπει την ηγεσία του υπουργείου παιδείας.