Καλησπέρα σας!
Εργάζομαι 12 χρόνια ως αναπληρώτρια στην δημόσια εκπαίδευση με μεράκι, πηγαία δημιουργική διάθεση και συνεχή ανάγκη για προσωπική ανέλιξη και επιμόρφωση. Τα νήπια δεν χρειάζονται ειδικότητες Αγγλικών, Πληροφορικής, Φυσική Αγωγής καθώς πρόκειται για δεξιότητες που ένας εκπαιδευτικός και δή νηπιαγωγός είναι σε θέση να μεταφέρει και μεταλαμπαδεύει εδώ και χρόνια. Ειδικά αν μιλάμε για έναν εκπαιδευτικό που ανανεώνει τις γνώσεις του και δεν κάθεται άπραγος στα νέα δεδομένα που προστάζει η εποχή μας, σε μία νέα δεκαετία.Σας προτρέπω αρχικά να εξασφαλίσετε ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον κτιριακά, άρτια και κατάλληλα εξοπλισμένο με υλικοτεχνολογικό και παιδαγωγικό υλικό, με μόνιμο προσωπικό καθαριότητας και τραπεζοκόμους (ειδικά στην εποχή του ιού). Πρωτίστως, όμως, καταρτισμένους μόνιμους εκπαιδευτικούς που θα έχουν την ευκαιρία να επιμορφώνονται από συντονιστές και φορείς του Υπουργείου Παιδείας. Παράλληλα, κρίνεται σκόπιμο ειδικότητες όπως Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Σχολικοί Ψυχολόγοι και Σχολικοί Νοσοκόμοι. Όταν η κοινωνία μας αλλάζει και ο θεσμός της οικογένειας μεταλλάσεται συνεχώς το Νηπιαγωγείο πρέπει και οφείλει να ακολουθήσει και να σταθεί άξιο του κοινωνικού εκτός από παιδαγωγικού και εκπαιδευτικού ρόλου του. Ένα τέτοιο σχολικό περιβάλλον ονειρεύομαι για το Ελληνικό Δημόσιο Περιβάλλον!
Καλησπέρα σας! Εργάζομαι 12 χρόνια ως αναπληρώτρια στην δημόσια εκπαίδευση με μεράκι, πηγαία δημιουργική διάθεση και συνεχή ανάγκη για προσωπική ανέλιξη και επιμόρφωση. Τα νήπια δεν χρειάζονται ειδικότητες Αγγλικών, Πληροφορικής, Φυσική Αγωγής καθώς πρόκειται για δεξιότητες που ένας εκπαιδευτικός και δή νηπιαγωγός είναι σε θέση να μεταφέρει και μεταλαμπαδεύει εδώ και χρόνια. Ειδικά αν μιλάμε για έναν εκπαιδευτικό που ανανεώνει τις γνώσεις του και δεν κάθεται άπραγος στα νέα δεδομένα που προστάζει η εποχή μας, σε μία νέα δεκαετία.Σας προτρέπω αρχικά να εξασφαλίσετε ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον κτιριακά, άρτια και κατάλληλα εξοπλισμένο με υλικοτεχνολογικό και παιδαγωγικό υλικό, με μόνιμο προσωπικό καθαριότητας και τραπεζοκόμους (ειδικά στην εποχή του ιού). Πρωτίστως, όμως, καταρτισμένους μόνιμους εκπαιδευτικούς που θα έχουν την ευκαιρία να επιμορφώνονται από συντονιστές και φορείς του Υπουργείου Παιδείας. Παράλληλα, κρίνεται σκόπιμο ειδικότητες όπως Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Σχολικοί Ψυχολόγοι και Σχολικοί Νοσοκόμοι. Όταν η κοινωνία μας αλλάζει και ο θεσμός της οικογένειας μεταλλάσεται συνεχώς το Νηπιαγωγείο πρέπει και οφείλει να ακολουθήσει και να σταθεί άξιο του κοινωνικού εκτός από παιδαγωγικού και εκπαιδευτικού ρόλου του. Ένα τέτοιο σχολικό περιβάλλον ονειρεύομαι για το Ελληνικό Δημόσιο Περιβάλλον!