Συμφωνώ με το- κατά τα άλλα σχόλια- επίμαχο σημείο του άρθρου.
Δηλαδή, συμφωνώ με την εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε μικρές ηλικίες. Νομίζω ότι ο όρος "ΣΕΞ" έχει αρνητική συνυποδήλωση στην ελληνική γλώσσα έτσι όπως έχει καθιερωθεί. Και όπως προτείνεται στο άρθρο είναι λογικό να προκαλέσει αντιδράσεις που στοχεύουν στην απόσυρσή του.
Ας ενταχθεί στη θεματική ενότητα για τις Βασικές Αρχές Ατομικής Υγιεινής. Ούτως ή άλλως σε όλον τον κόσμο όπου γίνεται αυτό το μάθημα, στα πρώτα χρόνια τα παιδιά μαθαίνουν τον αυτοσεβασμό, την αυτοεκτίμηση και την αυτοπροστασία των ιδιατεροτήτων του φύλου τους και όχι μονομιάς για πρακτικές συνουσίας, τεκνοποίησης κτλ.
Π.χ. μαθαίνουν
-για την καθαριότητα πριν και μετά την τουαλέτα,
-για το σεβασμό της σωματικής ακεραιότητας και της ζωνών επικοινωνίας,
-και, ακόμη, με την επιστημονικά απλοποιημένη απάντηση ερωτημάτων και αποριών που τους προκαλούν παρανοήσεις, στρεβλώσεις και κατ' επέκταση συμπλέγματα στη μελλοντική τους ζωή, εάν δεν απαντηθούν εγκαίρως εφόσον τους απασχολούν.
Είναι απολύτως θεμιτή η εισαγωγή της ενότητας αυτής,
-για την αποφυγή πολλών κρουσμάτων σοδομισμού που παρατηρούνται από πολύ μικρές ηλικίες και στον ίδιο το σχολικό χώρο.
-Για την προφύλαξη των παιδιών στην μετέπειτα ανάπτυξή τους από ασθένειες, μολύνσεις και πιθανή εκμετάλλευση.
Συμφωνώ με το- κατά τα άλλα σχόλια- επίμαχο σημείο του άρθρου. Δηλαδή, συμφωνώ με την εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε μικρές ηλικίες. Νομίζω ότι ο όρος "ΣΕΞ" έχει αρνητική συνυποδήλωση στην ελληνική γλώσσα έτσι όπως έχει καθιερωθεί. Και όπως προτείνεται στο άρθρο είναι λογικό να προκαλέσει αντιδράσεις που στοχεύουν στην απόσυρσή του. Ας ενταχθεί στη θεματική ενότητα για τις Βασικές Αρχές Ατομικής Υγιεινής. Ούτως ή άλλως σε όλον τον κόσμο όπου γίνεται αυτό το μάθημα, στα πρώτα χρόνια τα παιδιά μαθαίνουν τον αυτοσεβασμό, την αυτοεκτίμηση και την αυτοπροστασία των ιδιατεροτήτων του φύλου τους και όχι μονομιάς για πρακτικές συνουσίας, τεκνοποίησης κτλ. Π.χ. μαθαίνουν -για την καθαριότητα πριν και μετά την τουαλέτα, -για το σεβασμό της σωματικής ακεραιότητας και της ζωνών επικοινωνίας, -και, ακόμη, με την επιστημονικά απλοποιημένη απάντηση ερωτημάτων και αποριών που τους προκαλούν παρανοήσεις, στρεβλώσεις και κατ' επέκταση συμπλέγματα στη μελλοντική τους ζωή, εάν δεν απαντηθούν εγκαίρως εφόσον τους απασχολούν. Είναι απολύτως θεμιτή η εισαγωγή της ενότητας αυτής, -για την αποφυγή πολλών κρουσμάτων σοδομισμού που παρατηρούνται από πολύ μικρές ηλικίες και στον ίδιο το σχολικό χώρο. -Για την προφύλαξη των παιδιών στην μετέπειτα ανάπτυξή τους από ασθένειες, μολύνσεις και πιθανή εκμετάλλευση.