Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Π. | 5 Μαΐου 2020, 13:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ αναγκαία την επαναφορά των Λατινικών ως πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος, αλλά ακόμα πιο αναγκαία την αναδιαμόρφωση του μαθήματος ώστε να στοχεύει στην ανάδειξη του ρωμαϊκού πολιτισμού και της ρωμαϊκής πνευματικής παραγωγής και να μην τίθεται ως αυτοσκοπός η ενασχόληση αποκλειστικά με γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα. Θα μπορούσε εξεταστέα ύλη για τις πανελλήνιες εξετάσεις να αποτελεί ένα ενιαίο πρωτότυπο (και όχι διασκευασμένο) κείμενο ρωμαίου συγγραφέα (ή πρωτότυπα αποσπάσματα από περισσότερα κείμενα) και τα θέματα των εξετάσεων να προσομοιάζουν σε εκείνα του διδαγμένου κειμένου στα αρχαία ελληνικά, δηλαδή, εκτός από θέματα που αφορούν τη λατινική γλωσσομάθεια, να τίθενται και ερωτήσεις εισαγωγής για το πολιτισμικό, ιστορικό πνευματικό περιβάλλον του κειμένου και ερμηνευτικές ερωτήσεις βάσει του εξεταζόμενου κειμένου που να προκρίνουν την κριτική και συνδυαστική σκέψη των μαθητών.