• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Καμαριώτης' | 5 Μαΐου 2020, 13:40

    Είμαι καθηγητής σε ΕΠΑΛ εδώ και 16 χρόνια και εκ των συντονιστών του προγράμματος ΜΝΑΕ (Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ) ήδη από την πιλοτική του φάση (9 ΕΠΑΛ σχολικό έτος 2017-2018) ενώ το θεσμό του συμβούλου καθηγητή τον "τρέχαμε" στο σχολείο μας και πριν το ΜΝΑΕ - υπάρχει δηλαδή μια πολύ ευαίσθητη στάση ειδικά στο θέμα του εκφοβισμού. Όποτε είχα μαθητές ενήλικους σε τμήματα, η βοήθεια που προσέφεραν ήταν σοβαρότατη τόσο ως προς την ανύψωση του επιπέδου του μαθήματος (παρακολούθηση/συμμετοχή/μελέτη) όσο και ΚΥΡΙΩΣ στο θέμα της ομαλοποίησης των σχέσεων και της ΑΠΟΦΥΓΗΣ του εκφοβισμού!!! Το ακριβώς αντίθετο από ότι αναγράφεται στο νομοσχέδιο... Ας είμαστε ειλικρινείς! Το "κλείσιμο του ματιού" στα Ιδιωτικά ΙΕΚ (ξέρουμε πρόσωπα και καταστάσεις και με την προτέρα και με την τωρινή κατάσταση) είναι τόσο εμφανές που υποτιμάται η νοημοσύνη μας με το γελοίο περί εκφοβισμού επιχείρημα! Είναι όμως τόσο τραγικό και συνάμα πολιτικά ανεπίτρεπτο το "χτύπημα κάτω από τη μέση" και η προσπάθεια υποβάθμισης της Επαγγελματικής εκπαίδευσης όταν οι υποσχέσεις ήταν περί αναβάθμισης και συνέχισης των "καλών πρακτικών" που έτρεξαν τα προηγούμενα χρόνια. Δεν θα πληγεί μόνο η Επαγγελματική Εκπαίδευση αλλά πολύ περισσότερα κομμάτια του κοινωνικού (και όχι μόνο εκπαιδευτικού) ιστού