Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Στιβαχτή | 5 Μαΐου 2020, 13:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με μεγάλη λύπη διαπιστώνω, ως μητέρα δύο μαθητών (Γυμνάσιο-Λύκειο), πως το συγκεκριμένο ν/σ δεν έχει χαρακτήρα αναβάθμισης και ανανέωσης για το πολύπαθο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Έχει καθαρά εξεταστοκεντρικό χαρακτήρα και δυστυχώς το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει τα εξεταζόμενα μαθήματα σε 9 (η Νεοελληνική Γραμματεία και τα Αρχαία είναι διπλά). Αυτό σημαίνει φροντιστήρια και παραπαιδεία από την Α΄ Γυμνασίου, χωρίς τα οποία οι μαθητές δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε τόσο μεγάλο όγκο ύλης(τα Αρχαία δεν μαθαίνονται χωρίς επιπρόσθετη βοήθεια αφού τα παιδιά από το Δημοτικό δεν έχουν ακόμα καταφέρει να μάθουν την νεοελληνική γλώσσα). Στην πράξη αυτό σημαίνει συνέχεια διαγωνίσματα, παπαγαλία μαθημάτων (π.χ. Βιολογία), άγχος, ψυχολογική και οικονομική επιβάρυνση για την ελληνική οικογένεια. Σας παρακαλώ όχι τόσες πολλές εξετάσεις, δεν μπορούν να ανταποκριθούν μαθητές και γονείς.