Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ, ΠΕ78 | 5 Μαΐου 2020, 13:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογία θα πρέπει να παραμείνει πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Η διδασκαλία μόνο από φιλολόγους στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών καταργεί κάθε διεπιστημονική προσέγγιση, κάθε δυνατότητα των μαθητών να συνεργάζονται με εκπαιδευτικούς διαφορετικών κλάδων. Η λογική της μονομέρειας δεν υπάρχει στις άλλες δύο κατευθύνσεις/ ομάδες προσανατολισμών, όπου διαφορετικές ειδικότητες (Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι, Οικονομολόγοι, Πληροφορικής διδάσκουν στους μαθητές της Γ΄Λυκείου προετοιμάζοντας τους στις εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο) Πιστεύω ότι Λατινικά θα πρέπει να διδάσκονται ως μάθημα Γενικής Παιδείς σε όλος τους μαθητές του Λυκείου.