Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν έχει καμία θέση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγίου ούτε του δημοτικού. Ψηφίζω όχι. Ο στόχος της εκπαίδευσης έγκειται στην χρήσιμη γνώση και καλλιέργεια της ψυχής. Ποιο είναι το όφελος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε μία ηλικία που χαρακτηρίζεται από αθωότητα; Ποια η χρησιμότητα γνώσεων σε μια ηλικία η οποία δεν ενδείκνυται για την αξιοποίηση τους; Πιστεύει κανείς ότι θα κέρδιζε κάτι αν είχε λάβει αυτήν τη γνώση σε τόσο μικρή ηλικία; Μπορεί κάποιος να παραδεχτεί ότι τα αθώα χρόνια δεν είναι τα πιο δημιουργικά και γνήσια στη ζωή του;
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν έχει καμία θέση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγίου ούτε του δημοτικού. Ψηφίζω όχι. Ο στόχος της εκπαίδευσης έγκειται στην χρήσιμη γνώση και καλλιέργεια της ψυχής. Ποιο είναι το όφελος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε μία ηλικία που χαρακτηρίζεται από αθωότητα; Ποια η χρησιμότητα γνώσεων σε μια ηλικία η οποία δεν ενδείκνυται για την αξιοποίηση τους; Πιστεύει κανείς ότι θα κέρδιζε κάτι αν είχε λάβει αυτήν τη γνώση σε τόσο μικρή ηλικία; Μπορεί κάποιος να παραδεχτεί ότι τα αθώα χρόνια δεν είναι τα πιο δημιουργικά και γνήσια στη ζωή του;