Δε συμφωνώ με την ένταξη της "Σεξουαλικής Αγωγής" στα σχολεία. Μόνο αρνητικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και χρήζει μοναδικής αντιμετώπισης που ο κάθε γονέας θα μπορέσει να κρίνει και είναι δική του ευθύνη.
Διαφωνώ επίσης κάθετα με τη σύνδεση των εννοιών "Εργαστήρια Δεξιοτήτων" με τη "Σεξουαλική Αγωγή". Η αγωγή σχετίζεται και με τη συμπεριφορά. Άλλο πράγμα η γνώση του γεννητικού συστήματος και των ασθενειών που διδάσκεται στα πλαίσια της βιολογίας σε μαθητές λυκείου και άλλο πράγμα η παρουσίαση του σεξ σε δημοτικά και νηπιαγωγεία. Αν αυτό περάσει, θα είναι οι ημέρες που τα παιδιά μας θα λείπουν από τα θρανία.
Κανείς άνθρωπος δε μπορεί να φέρει σωστά το θέμα αυτό σε παιδιά πέραν των δικών του. Θα μιλήσει ο δάσκαλος που θα τον έχουν δασκαλέψει τι θα πει; Θα μιλήσει για αγάπη, για έρωτα, για ένωση του ζευγαριού; Θα μιλήσει για το πώς ο Θεός ευλόγησε τον έρωτα εντός γάμου;
Όχι, δεν πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο.
Δε συμφωνώ με την ένταξη της "Σεξουαλικής Αγωγής" στα σχολεία. Μόνο αρνητικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και χρήζει μοναδικής αντιμετώπισης που ο κάθε γονέας θα μπορέσει να κρίνει και είναι δική του ευθύνη. Διαφωνώ επίσης κάθετα με τη σύνδεση των εννοιών "Εργαστήρια Δεξιοτήτων" με τη "Σεξουαλική Αγωγή". Η αγωγή σχετίζεται και με τη συμπεριφορά. Άλλο πράγμα η γνώση του γεννητικού συστήματος και των ασθενειών που διδάσκεται στα πλαίσια της βιολογίας σε μαθητές λυκείου και άλλο πράγμα η παρουσίαση του σεξ σε δημοτικά και νηπιαγωγεία. Αν αυτό περάσει, θα είναι οι ημέρες που τα παιδιά μας θα λείπουν από τα θρανία. Κανείς άνθρωπος δε μπορεί να φέρει σωστά το θέμα αυτό σε παιδιά πέραν των δικών του. Θα μιλήσει ο δάσκαλος που θα τον έχουν δασκαλέψει τι θα πει; Θα μιλήσει για αγάπη, για έρωτα, για ένωση του ζευγαριού; Θα μιλήσει για το πώς ο Θεός ευλόγησε τον έρωτα εντός γάμου; Όχι, δεν πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο.