Κατανοείτε ότι οι εκπαιδευτικοί διαχειρίζονται τα θέματα αυτά εδώ και χρόνια ήδη. Επιμορφώνονται , εκπαιδευόνται και με τη σειρά τους εκπαιδεύουν τους μαθητές τους με στόχο την εξάλειψη κάθε μορφής βίας πολλές φορές χωρίς να υπάρχει το αντίστοιχο υποστηρικτικό και θέτικο οικογενειακό περιβάλλον.
'Ηδη ο Σύλλογος Διδασκόντων παίζει αυτό το ρόλο συζητώντας θέματα που προκύπτουν και μέτρα που πρέπει να ληφθούν.
Δεν χρειαζόμαστε άλλες επιτροπές και επιπλέον φόρτο εργασίας. Χρειαζόμαστε εξειδικευμένους επιστήμονες για τη διαχείριση θεμάτων βίας, παραβατικής συμπεριφοράς κλπ με την κατάλληλη κατάρτιση αλλά και την αρμοδιότητα παρέμβασης.
Επίσης χρειαζόμαστε σαφέστερο πλαίσιο παρέμβασης καθώς και νομική υποστήριξη από τις υπηρεσίες μας αλλά και νομοθετημένη ελευθερία προκειμένου για την παρέμβαση όπου αυτή κριθεί αναγκαία από το Σύλλογο Διδασκόντων.
Κατανοείτε ότι οι εκπαιδευτικοί διαχειρίζονται τα θέματα αυτά εδώ και χρόνια ήδη. Επιμορφώνονται , εκπαιδευόνται και με τη σειρά τους εκπαιδεύουν τους μαθητές τους με στόχο την εξάλειψη κάθε μορφής βίας πολλές φορές χωρίς να υπάρχει το αντίστοιχο υποστηρικτικό και θέτικο οικογενειακό περιβάλλον. 'Ηδη ο Σύλλογος Διδασκόντων παίζει αυτό το ρόλο συζητώντας θέματα που προκύπτουν και μέτρα που πρέπει να ληφθούν. Δεν χρειαζόμαστε άλλες επιτροπές και επιπλέον φόρτο εργασίας. Χρειαζόμαστε εξειδικευμένους επιστήμονες για τη διαχείριση θεμάτων βίας, παραβατικής συμπεριφοράς κλπ με την κατάλληλη κατάρτιση αλλά και την αρμοδιότητα παρέμβασης. Επίσης χρειαζόμαστε σαφέστερο πλαίσιο παρέμβασης καθώς και νομική υποστήριξη από τις υπηρεσίες μας αλλά και νομοθετημένη ελευθερία προκειμένου για την παρέμβαση όπου αυτή κριθεί αναγκαία από το Σύλλογο Διδασκόντων.