Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Π. | 5 Μαΐου 2020, 13:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Βάσει ποιας εγχώριας μελέτης αποφασίστηκε το πλήθος των παιδιών ανά τάξη? "Από επταθέσιο σχολείο και άνω ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από είκοσι (20) ανά τμήμα". Θα αυξηθεί αντίστοιχα και το ειδικό βοηθητικό προσωπικό? Επίσης, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς μια μεγάλη τάξη θα ωφεληθεί από σχολικούς πόρους όπως υπολογιστές. Συνήθως δεν φτάνουν για όλη την τάξη. Οι νεότερες μελέτες κάνουν λόγο μόνο για προβλήματα που προκύπτουν από πολυπληθείς τάξεις, ενώ προτείνουν ιδιαίτερα καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις σε αυτήν την περίπτωση: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED532900.pdf https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.12.037 Δεν μπορώ παρά να πιστέψω ότι οι λόγοι δεν είναι παιδαγωγικοί, αλλά οικονομικοί. Οπότε η κριτική που γίνεται από μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών και των γονέων βασίζεται σε 'κοινή λογική'.