Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Δυο χρόνια τώρα είμαι δίπλα στον εγγονό μου, μαθητή της Β’ τάξης του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου.
Έχω ζήσει τις προσπάθειες του μέχρι να πετύχει την πολυπόθητη εισαγωγή αλλά και τον ενθουσιασμό του για τους συμμαθητές του, με τους οποίους τον ενώνουν κοινοί στόχοι, κοινός τρόπος σκέψης, κοινή γλώσσα.
Τώρα του λέτε ότι ρισκάρει με μια εξέταση λίγης ώρας να τα χάσει όλα αυτά, όσο καλός και συνεπής κι αν είναι σε όλη την φοίτησή του.
Έτσι επιβραβεύεται και προάγεται η αριστεία;
Έχετε τον τρόπο να δώσετε κι άλλες ευκαιρίες στο σύνολο των μαθητών. Όχι όμως με το να τις ανταλλάξετε με πόνο και απαξίωση.
Φτιάξτε νέα τμήματα στα Πρότυπα Λύκεια (ήδη γίνεται σε κάποια από αυτά). Δώστε μ’ αυτόν τον τρόπο φτερά και σε άλλα παιδιά με δυνατότητες στόχευσης της αριστείας. Μην κόβετε όμως τα φτερά των ήδη αξιολογημένων στοχευτών της αριστείας.
Μην πριμοδοτείτε την παραπαιδεία. Ενισχύστε την Δημόσια Εκπαίδευση. Αυτό περιμένουμε από εσάς.
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Δυο χρόνια τώρα είμαι δίπλα στον εγγονό μου, μαθητή της Β’ τάξης του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου. Έχω ζήσει τις προσπάθειες του μέχρι να πετύχει την πολυπόθητη εισαγωγή αλλά και τον ενθουσιασμό του για τους συμμαθητές του, με τους οποίους τον ενώνουν κοινοί στόχοι, κοινός τρόπος σκέψης, κοινή γλώσσα. Τώρα του λέτε ότι ρισκάρει με μια εξέταση λίγης ώρας να τα χάσει όλα αυτά, όσο καλός και συνεπής κι αν είναι σε όλη την φοίτησή του. Έτσι επιβραβεύεται και προάγεται η αριστεία; Έχετε τον τρόπο να δώσετε κι άλλες ευκαιρίες στο σύνολο των μαθητών. Όχι όμως με το να τις ανταλλάξετε με πόνο και απαξίωση. Φτιάξτε νέα τμήματα στα Πρότυπα Λύκεια (ήδη γίνεται σε κάποια από αυτά). Δώστε μ’ αυτόν τον τρόπο φτερά και σε άλλα παιδιά με δυνατότητες στόχευσης της αριστείας. Μην κόβετε όμως τα φτερά των ήδη αξιολογημένων στοχευτών της αριστείας. Μην πριμοδοτείτε την παραπαιδεία. Ενισχύστε την Δημόσια Εκπαίδευση. Αυτό περιμένουμε από εσάς.