Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Σεβαστή Τζιαφέρη | 5 Μαΐου 2020, 14:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σωστά αυξάνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα. Γιατί όμως ισχύει ο διαχωρισμός των μαθημάτων σε Ομάδες;; ¨Όσοι διδάσκουμε στα Γυμνάσια βλέπουμε ότι αυτός ο διαχωρισμός αυτός έχει δημιουργήσει στη συνείδηση των μαθητών αλλά και των γονιών τους, διάκριση μαθημάτων σε "πρωτεύοντα" και "δευτερεύοντα" ή πιο απλά στην πράξη, σε μαθήματα που χρειάζεται ή δεν χρειάζεται να πολυπροσέχει ο μαθητής. Μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις γονείς, που έρχονται στο σχολείο να ρωτήσουν για την επίδοση του παιδιού τους, δεν ρωτούν συναδέλφους μαθημάτων Β΄και Γ΄Ομάδας. Αυτός ο διαχωρισμός μαθημάτων μαζί με τις παρεπόμενες συνέπειές της, δεν αποτελεί από μόνη της έναν ιδιότυπο κοινωνικό ρατσισμό που υποθάλπει το ίδιο το σχολείο;; Και ας μην ξεχνάμε, αποτελεί πια κοινός τόπος ότι το γνωστικό επίπεδο των παιδιών στο Γυμνάσιο χειροτερεύει κάθε χρόνο. Μήπως φταίει και ότι στο τέλος της χρονιάς απουσιάζουν οι εξετάσεις όλων των μαθημάτων; Σημειωτέον ότι οι εξετάσεις δεν έχουν μόνο ρόλο αξιολογικό αλλά αποτελούν και ευκαιρία για ταξινόμηση της διδακτέας ύλης στο μυαλό του μαθητή και "μετακίνησής" της από τη βραχυπρόθεσμη στη μακρόχρονη μνήμη. Σεβαστή Τζιαφέρη, φιλόλογος Γυμνασίου