Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη | 5 Μαΐου 2020, 14:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως μαθήτρια θεωρητικής κατεύθυνσης είχα την τύχη να διδαχθώ το μάθημα των λατινικών και να εξεταστώ πανελλαδικά σ' αυτό και χαίρομαι ιδιαίτερα διότι με βοήθησε στο να μάθω σύγχρονες λατινογενείς γλώσσες πιο εύκολα και να εισαχθώ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έχοντας τις στοιχειώδεις γνώσεις των λατινικών. Μ'αυτό τον τρόπο δεν υποβαθμίζεται και ο ρόλος του Πανεπιστημίου που είναι να παρέχει γνώσεις υψηλού επιπέδου και όχι να ξεκινάει από το μηδέν. Επομένως, η επανένταξη των λατινικών στις πανελλαδικές εξετάσεις θα μπορέσει να διορθώσει τέτοιου είδους ζητήματα και να συμβάλει θετικά στην ακαδημαϊκή πορεία των φοιτητών και όχι μόνο.