Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη Αθανασοπούλου Β. | 18 Ιανουαρίου 2011, 12:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι, είμαι μητέρα τριών παιδιών, 12,10 και 8 ετών. Τα δύο αγόρια κληρώθηκαν στο πειραματικό, το τρίτο - κορίτσι- δεν κληρώθηκε. Ως εκ τούτου, είμαστε κι εμείς μια από τις πολλές οικογένειες, που βρίσκονται σε καθημερινό αγώνα δρόμου : πήγαινε πάρε τα παιδιά από διαφορετικά σχολεία, στις εκδηλώσεις οι ώρες συμπίπτουν , οπότε η οικογένεια χωρίζεται και επιπλέον τα παιδιά ως αδέλφια εκφράζουν ανταγωνισμό και ερωτήσεις του τύπου : Γιατί εγώ δεν μπορώ να είμαι στο ίδιο σχολείο με τ΄αδέλφια μου; Ποιό είναι καλύτερο σχολείο μαμά; Ακριβώς επειδή ακριβώς υπάρχει δυσκολία και ένταση στις οικογένειες για τα αδελφάκια, πιέζουν οι γονείς για αύξηση του αριθμού των μαθητών, για δημιουργία επιπλέον τμημάτων κλπ. , χωρίς να αναλογίζονται τις επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επειδή έχω ζήσει το πρόβλημα από κοντά, επειδή στη σύγχρονη οικογένεια συνήθως εργάζονται και οι 2 γονείς,άρα οι άσκοπες μετακινήσεις είναι θέμα, επειδή σε κάθε δημόσιο σχολείο , τα αδέλφια γράφονται αυτοδίκαια, επειδή στα πειραματικά , μέχρι τώρα δεν υπάρχουν IQ- tests , για την εγγραφή των παιδιών στο σχολείο, θα πρέπει: για λόγους ισονομίας, τα αδελφάκια να εγγράφονται αυτοδίκαια στο σχολείο , και η κλήρωση να γίνεται για τις υπόλοιπες κενές θέσεις, πχ. αδελφάκια 2011-12 στο νήπιο 19, κενές θέσεις 25-19=6, άρα κλήρωση για 6 θέσεις.