Με βάση τον πίνακα των πρότυπων-πειραματικών σχολείων παρατηρούμε ότι πειραματικά σχολεία όπως το Πειραματικό σχολείο – Παν. Αθηνών και το 2ο πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών μετατρέπονται σε πρότυπα σχολεία. Αυτό αποτελεί μία αιφνίδια διάταξη που αφενός στερείται αιτιολογίας (με ποια κριτήρια τα δύο αυτά σχολεία μετατρέπονται σε πρότυπα, έχει ερωτηθεί το Πανεπιστήμιο Αθηνών για αυτό;) και αφετέρου στερούν τη δυνατότητα σε πολλά παιδιά των δημοτικών σχολείων της Αθήνας να μετέχουν στις κληρώσεις για τη συμμετοχή τους στα πειραματικά σχολεία και τα αναγκάζει να μπουν σε μία λογική φροντιστηριακής προετοιμασίας για να δώσουν εξετάσεις σε πρότυπα σχολεία. Με αυτό τον τρόπο προκρίνεται η “εξετασιοκεντρική” αντίληψη ακόμα και στις ευαίσθητες ηλικίες των τελειόφοιτων του δημοτικού σχολείου.
Ως συνέπεια των ανωτέρω, επαναλαμβάνουμε τη θέση μας πως το νομοσχέδιο θα πρέπει να αποσυρθεί σε μέλλοντα χρόνο. Είναι πολλά και σημαντικά τα θέματα τα οποία ως γονείς (άμεσα ενδιαφερόμενοι) θέλουμε να συζητήσουμε εκτενώς με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς των Καθηγητών, των Ειδικών Επιστημόνων και άλλων παραγόντων και να έχουμε έτσι τη δυνατότητα να κατανοήσουμε και να τοποθετηθούμε για το καλύτερο αποτέλεσμα προς όφελος όλων μας.
Με βάση τον πίνακα των πρότυπων-πειραματικών σχολείων παρατηρούμε ότι πειραματικά σχολεία όπως το Πειραματικό σχολείο – Παν. Αθηνών και το 2ο πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών μετατρέπονται σε πρότυπα σχολεία. Αυτό αποτελεί μία αιφνίδια διάταξη που αφενός στερείται αιτιολογίας (με ποια κριτήρια τα δύο αυτά σχολεία μετατρέπονται σε πρότυπα, έχει ερωτηθεί το Πανεπιστήμιο Αθηνών για αυτό;) και αφετέρου στερούν τη δυνατότητα σε πολλά παιδιά των δημοτικών σχολείων της Αθήνας να μετέχουν στις κληρώσεις για τη συμμετοχή τους στα πειραματικά σχολεία και τα αναγκάζει να μπουν σε μία λογική φροντιστηριακής προετοιμασίας για να δώσουν εξετάσεις σε πρότυπα σχολεία. Με αυτό τον τρόπο προκρίνεται η “εξετασιοκεντρική” αντίληψη ακόμα και στις ευαίσθητες ηλικίες των τελειόφοιτων του δημοτικού σχολείου. Ως συνέπεια των ανωτέρω, επαναλαμβάνουμε τη θέση μας πως το νομοσχέδιο θα πρέπει να αποσυρθεί σε μέλλοντα χρόνο. Είναι πολλά και σημαντικά τα θέματα τα οποία ως γονείς (άμεσα ενδιαφερόμενοι) θέλουμε να συζητήσουμε εκτενώς με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς των Καθηγητών, των Ειδικών Επιστημόνων και άλλων παραγόντων και να έχουμε έτσι τη δυνατότητα να κατανοήσουμε και να τοποθετηθούμε για το καλύτερο αποτέλεσμα προς όφελος όλων μας.