Αθέμιτος ο ανταγωνισμός!
Αξιότιμες κα υπουργέ και κα υφυπουργέ,
Λάβετε υπόψιν τον αθέμιτο ανταγωνισμό που έχουν να αντιμετωπίσουν οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων κατά τις εισαγωγικές τους στο Πρότυπο Λύκειο. Και τούτο διότι οι μαθητές που πρέπει να ανταγωνιστουν είναι:
Α. Άριστοι μαθητές των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων που έχουν ήδη "αγοράσει" μια υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στο Γυμνάσιο και μη έχοντας να χάσουν τίποτα, θέλουν να την "εξαργυρώσούν" με μια αναλόγου επιπέδου εκπαίδευση σε δημόσιο Πρότυπο Λύκειο, γλιτώνοντας δίδακτρα. Αν δεν πετύχουν συνεχίζουν στο ιδιωτικό Λύκειο προετοιμαζομενοι για της εισαγωγικές στην Τριτοβάθμια.
Β. Άριστοι μαθητές των γενικών Γυμνασίων οι οποίοι δικαίως αξίζουν να δοκιμάσουν την εισαγωγή τους σε Πρότυπο Λύκειο, μη έχοντας και εκείνοι να χάσουν τίποτα, αφού γνωρίζουν ότι σε ενδεχόμενη αποτυχία τους δεν θα τιμωρηθούν με υποχρεωτική και "βίαιη" αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Απλά θα μεταβούν ομαλά στο συνδεδεμένο Λύκειο, προετοιμαζομενοι για τις εισαγωγικές στην Τριτοβάθμια.
Η εισαγωγή στο Πρότυπο Λύκειο θα κρίνεται σε λεπτομέρειες. Το 93/100 θα σημαίνει επιτυχία, το 92/100 θα σημαίνει αποτυχία.
Όμως, οι άριστοι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων θα ανταγωνιστουν στις λεπτομέρειες με τους παραπάνω (Α και Β) με το ΑΓΧΟΣ και τον ΤΡΌΜΟ ότι σε ενδεχόμενη αποτυχία τους θα χάσουν ο,τι έχουν καταφέρει μέχρι τώρα στην εκπαίδευσή τους και στο χτίσιμο των κοινωνικών τους σχέσεων (φιλίες και παρέες). Θα "εξοριστούν" σε ένα νέο σχολικό περιβάλλον σε γενικό Λύκειο ως "αποτυχημένοι άριστοι", απομονωμένοι, ψάχνοντας να βρουν στήριξη για να προετοιμαστουν για τις εισαγωγικές στην Τριτοβάθμια με νέα πλέον δεδομενα.
Τουλάχιστον, οι σημερινοί επιτυχόντες μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων αυτό δεν το γνώριζαν πριν αποφασίσουν την εισαγωγή τους σε αυτά.
Αθέμιτος ο ανταγωνισμός! Αξιότιμες κα υπουργέ και κα υφυπουργέ, Λάβετε υπόψιν τον αθέμιτο ανταγωνισμό που έχουν να αντιμετωπίσουν οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων κατά τις εισαγωγικές τους στο Πρότυπο Λύκειο. Και τούτο διότι οι μαθητές που πρέπει να ανταγωνιστουν είναι: Α. Άριστοι μαθητές των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων που έχουν ήδη "αγοράσει" μια υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στο Γυμνάσιο και μη έχοντας να χάσουν τίποτα, θέλουν να την "εξαργυρώσούν" με μια αναλόγου επιπέδου εκπαίδευση σε δημόσιο Πρότυπο Λύκειο, γλιτώνοντας δίδακτρα. Αν δεν πετύχουν συνεχίζουν στο ιδιωτικό Λύκειο προετοιμαζομενοι για της εισαγωγικές στην Τριτοβάθμια. Β. Άριστοι μαθητές των γενικών Γυμνασίων οι οποίοι δικαίως αξίζουν να δοκιμάσουν την εισαγωγή τους σε Πρότυπο Λύκειο, μη έχοντας και εκείνοι να χάσουν τίποτα, αφού γνωρίζουν ότι σε ενδεχόμενη αποτυχία τους δεν θα τιμωρηθούν με υποχρεωτική και "βίαιη" αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Απλά θα μεταβούν ομαλά στο συνδεδεμένο Λύκειο, προετοιμαζομενοι για τις εισαγωγικές στην Τριτοβάθμια. Η εισαγωγή στο Πρότυπο Λύκειο θα κρίνεται σε λεπτομέρειες. Το 93/100 θα σημαίνει επιτυχία, το 92/100 θα σημαίνει αποτυχία. Όμως, οι άριστοι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων θα ανταγωνιστουν στις λεπτομέρειες με τους παραπάνω (Α και Β) με το ΑΓΧΟΣ και τον ΤΡΌΜΟ ότι σε ενδεχόμενη αποτυχία τους θα χάσουν ο,τι έχουν καταφέρει μέχρι τώρα στην εκπαίδευσή τους και στο χτίσιμο των κοινωνικών τους σχέσεων (φιλίες και παρέες). Θα "εξοριστούν" σε ένα νέο σχολικό περιβάλλον σε γενικό Λύκειο ως "αποτυχημένοι άριστοι", απομονωμένοι, ψάχνοντας να βρουν στήριξη για να προετοιμαστουν για τις εισαγωγικές στην Τριτοβάθμια με νέα πλέον δεδομενα. Τουλάχιστον, οι σημερινοί επιτυχόντες μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων αυτό δεν το γνώριζαν πριν αποφασίσουν την εισαγωγή τους σε αυτά.