Διαφωνώ κάθετα με την εφαρμογή της σεξουαλικής εκπαιδευσης σε όλες τις βαθμίδες. Είναι απαράδεκτο και αντιπαιδαγωγικό να εισάγουμε τετοιας μορφής ερεθίσματα σε παιδιά προσχολικης και σχολικης ηλικιας.Παραβιαζεται και βιάζεται η αθωότητα του νου και της ψυχής τους. Επιπλέον σε παιδιά που υπάρχουν στοιχεία επιθετικότητας και παρορμητικότητας, ανωριμότητας ελλοχεύει κίνδυνος αντιγραφής αντίστοιχων πανομοιότυπων συμπεριφορών. Γενικότερα επειδή σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία ακολουθείται μια διαδικασία μίμησης συμπεριφορών λεκτικών και μη λεκτικων.θεωρώ ότι αντενδεικνυται αυτή η πρωτοβουλία. Τέλος θα ήθελα να εκφράσω ότι σε ένα δημοκρατικό καθεστώς για μια τόσο σοβαρή απόφαση θα έπρεπε οι γονείς να ερωτηθουμε για το αν συμφωνούμε για το πώς θα μεταχειρίζονται τα παιδιά μας σχετικά με διάφορα αντίστοιχα θέματα εκπαίδευσης. Τη στιγμή που η εκπαίδευση στερείται από πολλούς άλλους βασικούς πνευμονικους παραγοντες στο χώρο της. Έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα εκπαίδευσης και εισάγουμε ένα θέμα ατυπο για το οποίο προσωπικά διαφωνώ και δεν επιθυμώ το παιδί μου να ακολουθησει.
Διαφωνώ κάθετα με την εφαρμογή της σεξουαλικής εκπαιδευσης σε όλες τις βαθμίδες. Είναι απαράδεκτο και αντιπαιδαγωγικό να εισάγουμε τετοιας μορφής ερεθίσματα σε παιδιά προσχολικης και σχολικης ηλικιας.Παραβιαζεται και βιάζεται η αθωότητα του νου και της ψυχής τους. Επιπλέον σε παιδιά που υπάρχουν στοιχεία επιθετικότητας και παρορμητικότητας, ανωριμότητας ελλοχεύει κίνδυνος αντιγραφής αντίστοιχων πανομοιότυπων συμπεριφορών. Γενικότερα επειδή σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία ακολουθείται μια διαδικασία μίμησης συμπεριφορών λεκτικών και μη λεκτικων.θεωρώ ότι αντενδεικνυται αυτή η πρωτοβουλία. Τέλος θα ήθελα να εκφράσω ότι σε ένα δημοκρατικό καθεστώς για μια τόσο σοβαρή απόφαση θα έπρεπε οι γονείς να ερωτηθουμε για το αν συμφωνούμε για το πώς θα μεταχειρίζονται τα παιδιά μας σχετικά με διάφορα αντίστοιχα θέματα εκπαίδευσης. Τη στιγμή που η εκπαίδευση στερείται από πολλούς άλλους βασικούς πνευμονικους παραγοντες στο χώρο της. Έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα εκπαίδευσης και εισάγουμε ένα θέμα ατυπο για το οποίο προσωπικά διαφωνώ και δεν επιθυμώ το παιδί μου να ακολουθησει.