Μετά από 10 χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε εργαστήριο Αυτόνομης Διαβίωσης σε ΕΕΕΕΚ ας μου επιτραπεί να εκφράσω την άποψη μου σχετικά με την ένταξη του κλάδου ΠΕ 87.2( Νοσηλευτικής) στην ανάθεση μαθημάτων στο ως άνω τμήμα. Όπως προκύπτει από το Αναλυτικό πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής μέσω του οποίου καθορίζονται οι άξονες του γνωστικού περιεχομένου και οι γενικοί στόχοι του τμήματος Αυτόνομης Διαβίωσης ( π.χ δραστηριότητες καθημερινής ζωής που αφορούν την υγιεινή του σώματος ,θέματα ασφάλειας, υγείας , Α΄ βοηθειών, φροντίδας και υγιεινής της κατοικίας κλπ. ) θεωρώ ότι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ( ΠΕ 87.2) με εξειδίκευση ή προϋπηρεσία σε δομές της ειδικής αγωγής μπορούν με επιτυχία να καλύψουν το περιεχόμενο των μαθημάτων του τμήματος ΑΔ στα ΕΕΕΕΚ. Εύχομαι η άποψη αυτή που μπορεί να τεκμηριωθεί ελέγχοντας το αποτέλεσμα της δουλειάς αρκετών συναδέλφων που έχουν οργανώσει στην κυριολεξία τα τμήματα αυτά, να βρει το ανάλογο ενδιαφέρον από τους αρμόδιους της ειδικής αγωγής. Να τονίσω πως δεν πρέπει να γίνει καμία συσχέτιση με τις αρμοδιότητες του κλάδου ΠΕ25(Σχολικός νοσηλευτής) που είναι σαφώς προσδιορισμένες και ισχύουν στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής.
Μετά από 10 χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε εργαστήριο Αυτόνομης Διαβίωσης σε ΕΕΕΕΚ ας μου επιτραπεί να εκφράσω την άποψη μου σχετικά με την ένταξη του κλάδου ΠΕ 87.2( Νοσηλευτικής) στην ανάθεση μαθημάτων στο ως άνω τμήμα. Όπως προκύπτει από το Αναλυτικό πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής μέσω του οποίου καθορίζονται οι άξονες του γνωστικού περιεχομένου και οι γενικοί στόχοι του τμήματος Αυτόνομης Διαβίωσης ( π.χ δραστηριότητες καθημερινής ζωής που αφορούν την υγιεινή του σώματος ,θέματα ασφάλειας, υγείας , Α΄ βοηθειών, φροντίδας και υγιεινής της κατοικίας κλπ. ) θεωρώ ότι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ( ΠΕ 87.2) με εξειδίκευση ή προϋπηρεσία σε δομές της ειδικής αγωγής μπορούν με επιτυχία να καλύψουν το περιεχόμενο των μαθημάτων του τμήματος ΑΔ στα ΕΕΕΕΚ. Εύχομαι η άποψη αυτή που μπορεί να τεκμηριωθεί ελέγχοντας το αποτέλεσμα της δουλειάς αρκετών συναδέλφων που έχουν οργανώσει στην κυριολεξία τα τμήματα αυτά, να βρει το ανάλογο ενδιαφέρον από τους αρμόδιους της ειδικής αγωγής. Να τονίσω πως δεν πρέπει να γίνει καμία συσχέτιση με τις αρμοδιότητες του κλάδου ΠΕ25(Σχολικός νοσηλευτής) που είναι σαφώς προσδιορισμένες και ισχύουν στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής.